Ik ben oprecht verbaasd dat Summer Jam 2003 nog niet is binnengekomen. Dat was echt het anthem dat jaarquote:
biertje?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker! Maar zometeen weer op naar darts
Nog altijd stukken beter dan wat er nu als tune gebruiktwordtquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ook dat was een bewerking, zoals je wellicht weet...
Heb ik met Queen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:53 schreef Bugno3 het volgende:
Nee, The Who? gaat 'm nooit meer worden voor mij. Kan er echt niks mee.
Nog live gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:53 schreef Aurelius. het volgende:
The Darkness heeft deze riff gejat
Dat zeker...quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nog altijd stukken beter dan wat er nu als tune gebruiktwordt
Ooit de making of van dit nummer gezien? Nog in de studio waren ze aan het schrijven en schavenquote:
Ik ben oprecht verbaasd dat iemand zich die drol nog kan herinneren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ben oprecht verbaasd dat Summer Jam 2003 nog niet is binnengekomen. Dat was echt het anthem dat jaar
Nee, maar klinkt geinigquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooit de making of van dit nummer gezien? Nog in de studio waren ze aan het schrijven en schaven
Er was zelfs nog een Winterjam dat jaarquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben oprecht verbaasd dat iemand zich die drol nog kan herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |