Fuck die auto..quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]Balen man. Maar gelukkig heb je nu een Altea XL
Jij douched zonder muziek?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had hem gemist omdat ik te lang onder de douche heb gestaan![]()
![]()
![]()
Diaaaahaaaaan!quote:
erg gelovig is ze niet meer hoor, ze hokt gewoonquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tegen die tijd is ze vast weer met zwangerschapsverlof.
Ja ik vond het ook stom van mezelf. Maar inschattingsfoutje. Maar goed, het is niet of ik het liedje nooit meer kan horenquote:
We halen m maandag opquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je staat 'm nu toch niet boos in elkaar te trimmen he? Dan heb je niks.
Ik ga maandag indien de aankoopkeuring goed uitvalt ook vernieuwenquote:
Wat heb je ook aan een feestje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb m'n feestje vanavond maar afgezegd, ben echt niet fit genoeg
Ja hallo, zeg je nu dat we hier voor lul aan het oosten zijn?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook stom van mezelf. Maar inschattingsfoutje. Maar goed, het is niet of ik het liedje nooit meer kan horen
Nu kan ik wel muziekjes luisteren, elk nadeel hep se foordeelquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat heb je ook aan een feestje.
Dit is zo heerlijk zacht![]()
mobieltje?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Geen radio oid in de badkamer en ik vond het te koud om de deur open te laten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |