Goh, deze tekst uit de OP mag ook wel eens geüpdatet wordenquote:De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
En moertje schroefje boutje dan?quote:
Olijvenquote:
haal maar weg, ik hoop dat ie beter smaakt dan dat ie lijkt.quote:
Beetje raar, gitaar op je pizza, maar goed.quote:
Ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En moertje schroefje boutje dan?
zwarte zijn nog wel te doenquote:
Doe maar even, dat is jouw vak toch.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Goh, deze tekst uit de OP mag ook wel eens geüpdatet wordenCultura bestaat al jaaaaaren niet meer.
Bim Bam?quote:
Ja post dan mee jonguhquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:38 schreef Isorden het volgende:
Nog voor het eind van dit topic terug van het eten....
Schiet is op hier joh!
Hoe snel eet jij wel nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:38 schreef Isorden het volgende:
Nog voor het eind van dit topic terug van het eten....
Schiet is op hier joh!
En Ome Cor met zijn drillboorquote:
Nee, gewoon nee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
zwarte zijn nog wel te doen
maar daarnaast moet je pizza gewoon bestellen bij een toko die met verse ingrediënten kan beleggen.
als er een goede tekst komt wil ik de OP wel aanpassen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe maar even, dat is jouw vak toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |