Geniet ervan danquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:04 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Persoonlijk: tweemaal stemlijst, tweemaal net-niet
Fappen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik terwijl ik nog iets anders doe.
Is er nu carnaval ergens dan? Ik begreep hem niet helemaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En er carnaval voor overslaan
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:04 schreef Bugno3 het volgende:
Pizza-update: in mijn scherm staat afgeleverd, maar heb niks gekregen. Ok.
Das helemaal waar ook, maar net iets meer mijn 'genre'quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Net als hier, prachtige nummers afgewisseld met bagger.
ga nu subiet naar de site!!quote:
Eens!quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:04 schreef jrwl het volgende:
de zanger van Nickelback heeft gewoon een goede stem. Dat kan niemand ontkennen.
maar de nummers van Nickelback zijn te gemaakt, fantasieloos, overgeproduceerd. Net als Pink en Rihanna. Dat zijn ook een cringe artiesten voor stijlloze MBO mutsen
Ik ook niet, maar ik denk dat ze nu al hun carnavalbudget er al doorheen jagen ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:05 schreef Martinello het volgende:
[..]
Is er nu carnaval ergens dan? Ik begreep hem niet helemaal.
Gamen. Maar als jij wil fappen, vind ik dat prima.quote:
Stop je piemel in een kinderbipsjequote:
of het afgelopen jaar budget.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik denk dat ze nu al hun carnavalbudget er al doorheen jagen ofzo
Genesis?quote:
misschien zong hij uit naam van stiching Martijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:06 schreef El-Stinho het volgende:
Mooie tijd om koffie te zetten. Heal the World, aldus Jackson is anno 2019 bittere ironie.
Gezapig, dat dus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Een van Michaels gezapigste.
Viel het toentertijd iemand al op dat die man ongezond veel interesse had in kinderen?
Ah de centjes, dat zal het zijn ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik denk dat ze nu al hun carnavalbudget er al doorheen jagen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |