Nee, het was gewoon een beetje offquote:
nou moest gewoon betalen hoor...quote:
Daar kan anders geen vuurwerk tegenop.quote:
Niznoquote:
Ik kan niet voor essn spreken, maar dit heb ik dus ook nog regelmatig met oude T2000 nummers. Als het om hits gaat van voor '95 herken ik een hoop gewoon niet. De reden: voor mijn tijd + m'n interesse ligt grotendeels bij de artiesten die nu actief zijn. Ik doe eigenlijk alleen aan muziekquizzen mee als ik support heb van teamgenoten die wel iets meer kennis hebben van OLMquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
OMG hoe heb jij ooit een muziekquiz kunnen winnen
gemiste kansquote:
haaiquote:
Ontzettend Leuke Muziek, slim ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik kan niet voor essn spreken, maar als het om hits gaat van voor '95 herken ik meestal ook maar weinig. Gewoon te oud + m'n interesse ligt grotendeels bij de artiesten die nu actief zijn. Ik doe eigenlijk alleen aan muziekquizzen mee als ik support heb van teamgenoten die wel iets meer kennis hebben van OLM
Ja, niemand wist wat, en het waren echt geen obscure liedjes ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
die anderen waren dus nog erger
"Zonne grutte vuurbal jonguh!"quote:
Jaquote:
Haha, grapjurk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:07 schreef djenneke het volgende:
Na oudejaarsavond heb ik ook een nieuwe auto. Een Aston Martin DBS Superleggera
En dan ga ik maar in Duitsland wonen, of vlak bij de grens
Ik word volgend jaar sowieso wel droevig als ik nog maar 100 km/h mag
Ze moeten wel ergens moody van worden toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:07 schreef Isorden het volgende:
Zag net dat de gemiddelde leeftijd van stemmers voor dat Moody Blues nummer 53 is....
Is dat dan Progstaatrock?
Zie je wel, ik weet ook weleens dingen welquote:
Niet dat je met 130 nou wél echt alles uit zo'n Aston Martin haalt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:07 schreef djenneke het volgende:
Na oudejaarsavond heb ik ook een nieuwe auto. Een Aston Martin DBS Superleggera
En dan ga ik maar in Duitsland wonen, of vlak bij de grens
Ik word volgend jaar sowieso wel droevig als ik nog maar 100 km/h mag
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet dat je met 130 nou wél echt alles uit zo'n Aston Martin haalt.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:07 schreef Isorden het volgende:
Zag net dat de gemiddelde leeftijd van stemmers voor dat Moody Blues nummer 53 is....
Is dat dan Progstaatrock?
Die kende ik nog nietquote:
Nee, vandaar ook Duitsland snuggerequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet dat je met 130 nou wél echt alles uit zo'n Aston Martin haalt.
Nee een goudvis met een jointquote:
Strani wordt hier aangepakt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, vandaar ook Duitsland snuggere
Pompoenen toevallig?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:07 schreef MTheBassman het volgende:
Fijn om Smashing Pumpkings Goden vaker in de lijst te zien. Eigenlijk moet Zero er nog in. Dat numer is pure dingen kapot maken genot.
Oh gaan we vechte, pannenkoek!quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik verzin het dan ook net. Maar iets anders kan het ook niet betekenen. Toch? TOCH?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet, mijn afkorting is toch iets pejoratiever
In DE gaan ze ook een max op 120 zetten straks ivm het milieuquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Uiteraardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |