En ik ken deze niet.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Uitvaart nummer van m'n moeder
Dat heb je vaker met zussenquote:
neequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:55 schreef PippenScottie het volgende:
Zit die vrouw nog in dat dartstoernooi eigenlijk?
Oehh, De La hoort er ook wel in ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hier had ook De La Soul kunnen staan ipv DELA muzak
Dat is een vrij sterke reactie. Heb je niet gewoon teveel gezopen?quote:
Nee, gisteren verlorenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:55 schreef PippenScottie het volgende:
Oh, gister was het 20, vanmiddag 17.... dus we gaan de goede kant opquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Topic of 15 achter nog, dus er moet gas op
extra posten dus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Topic of 15 achter nog, dus er moet gas op
Nee, is er gisteren uit gegaan. maar ze speelde nog steeds heel aardig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ja ik had geen tijd om het tijdens MB te tikken, want ik was aan het meeblerenquote:
Multitasken zorgt voor stress.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:56 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik sloot het topic denk ik. Sorry, zag het nu pas.
Ben aan het koken
Neuh, helemaal niet zelfs.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is een vrij sterke reactie. Heb je niet gewoon teveel gezopen?
Wij net ook allemaalquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:56 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik sloot het topic denk ik. Sorry, zag het nu pas.
Ben aan het koken
Met een buikgriepje hard gaan zuipen. Zou wel badass zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is een vrij sterke reactie. Heb je niet gewoon teveel gezopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |