quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ging het origineel dan over dat Ed over z'n cum obsessie heen was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry not sorry![]()
![]()
![]()
Lang geleden vond ik het nog wel mooi, maar toen was m'n smaak voornamelijk gebaseerd op Sky Radio-deuntjes. Vond bandjes als Train en Lifehouse in die tijd ook vrij vet
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Serieus? Wat droevig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
In DE gaan ze ook een max op 120 zetten straks ivm het milieu
Ik was toch altijd al meer van van Ray.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:10 schreef MTheBassman het volgende:
Stelling: Rick Davies nummers zijn zwaar underrated.
+ iets te veel dinorock incl. onnodige gitaarsolo's voor mijquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:10 schreef Bugno3 het volgende:
Iets te pathetisch altijd, dat Supertramp.
Geef mij de Super Trammps maarquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:10 schreef Bugno3 het volgende:
Iets te pathetisch altijd, dat Supertramp.
Ik herken dit ook niet moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:10 schreef essnhills het volgende:
Sorry jongens, ik kan nog niet de eerste 'Oh deze!' erin gooien
was in elk geval een gesprek over, geen idee of het al door is gekomen, maar zal vast niet lang duren met al die maatregelen die moeten ofzoquote:
Vecht jij met vrouwen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel als ze minder dan 3 of 4 jaar ouder zijn.
komt vast nog wel. heb je er genoeg gekocht?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:10 schreef essnhills het volgende:
Sorry jongens, ik kan nog niet de eerste 'Oh deze!' erin gooien
Ja die periode heb ik inderdaad ook gehad. Gelukkig is er meer dan Sky Radioquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Lang geleden vond ik het nog wel mooi, maar toen was m'n smaak voornamelijk gebaseerd op Sky Radio-deuntjes. Vond bandjes als Train en Lifehouse in die tijd ook vrij vet
Mooie ninja edit. Was eerst een vrij verontrustende post.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel als ze minder dan 3 of 4 jaar ouder zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |