Oh gelukkig maar, dan zeg ik het ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, zo is niemand hier opgevoed.
Daar niet gewoon een knop voor hebben om het tegelijk te muten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:44 schreef Berkery het volgende:
Wat zou je doen?
Nou:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke anekdote over haar?
Mijn stream is al verderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gelukkig wordt het hierna beterquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:46 schreef cafca het volgende:
Goftedomme, zet ik de radio aan, krijg je dit
Dat interview gisteren was wel genot. "Tuurlijk zijn er jongens die denken dat ze mij kunnen verslaan, maar dat ik me echt niet voorstellen eigenlijk".quote:
nicequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja.
Er was een liedje dat ze niet kende, maar toen hoorde ze het liedje en zei ze “oh ja, die”
Ik met van alles. Maar dan wel gewoon thuis een stuk of acht, niet eentje voor negen euro in een restaurant.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pannenkoeken eet ik. Liefst met stroop of poedersuiker.
Sowieso.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch had jij wel graag eerder geboren willen zijn denk ik
De Snijtafel over Bløf is ook goudquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:47 schreef Berkery het volgende:
Nog altijd een van de fijnste topics in MUZ:
MUZ / De poëtische pretenties van Bløf
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:47 schreef essnhills het volgende:
tsss. komt wel dichtbij zo hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Hij is zo arrogant. En niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat interview gisteren was wel genot. "Tuurlijk zijn er jongens die denken dat ze mij kunnen verslaan, maar dat ik me echt niet voorstellen eigenlijk".
Ik las cumragquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
He's a scumbag don't you know
Dat is vrij zelfzaam. Ik had best nu nog 30 willen zijnquote:
Da's niet zo moeilijk zou je denken...quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het hierna beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |