Droog de tranen in je ogen.quote:
Hij kapte voor de grap de intro al na een paar tellen afquote:
Hij is wel om onpasselijk van te worden ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja als ze leuk zijn om te zien en nog een beetje normaal praten. Dat is MvG totaal niet het geval. De spelers van Ajax zijn wel leuk
Ik leef niet meer voor jou!quote:
Nee, als hij zijn hoofd had mogen uitkiezen was hij toch voor iets anders gegaan, denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo is Van Gerwen geen hunk dan!?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:50 schreef PippenScottie het volgende:
Darts...
Wielrennen, dat is pas een sport. En basketbal!
99,5 keerquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef PzKpfw het volgende:
Marco is ondertussen al 100x langs geweest
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij kapte voor de grap de intro al na een paar tellen af
Snap ik, maar wat was de diss naar Stenders dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Na twee seconden Borsato afzetten denk ik
Mee eens, deze en Binnen kan ik wel goed hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef Zorro het volgende:
Dit is gewoon een lekker nummer van Borsato, niet zo'n sentimenteel gedrocht. Dan is ie wel te hebben.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, als hij zijn hoofd had mogen uitkiezen was hij toch voor iets anders gegaan, denk ik.
Dat is waar,sorryquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt me keihard voorgelogen!
Dit precies. Als er een beetje pit is, is het gewoon hartstikke goed te pruimen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef Zorro het volgende:
Dit is gewoon een lekker nummer van Borsato, niet zo'n sentimenteel gedrocht. Dan is ie wel te hebben.
Het is voorbij!quote:
Mee eens. Lekker bozig, dat past hem wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch wel gewoon z'n leukste, van Prostato.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Iets beter. Ik vind dit een redelijk nummer van de Prostato
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |