haha waarom?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is iet s met rain in ieder geval. Ik trek me nu maar weer onopvallend terug uit dit topic![]()
Bedankt voor de existentiële crisisquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:23 schreef Cee het volgende:
Over een week is 20 years ago today gewoon 2000.
Zelf ook uit '90 maar ik ben deze maand pas 29 gewordenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:25 schreef essnhills het volgende:
Ik ben geboren in 1990. Over minder dan een maand word ik 30
Klopt mentaal gezien helemaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het ook, mensen hier die verkondigen in 1993 geboren te zijn zijn hooguit 15.
zo oud al? jeetje... bijna volwassenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:25 schreef essnhills het volgende:
Idd, dit zag niemand aankomenquote:
De wijsheid zal je vanaf dan om de oren vliegen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:25 schreef essnhills het volgende:
Legaal fappen op (beelden van) meisjes uit 2002.quote:
Niet doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is iet s met rain in ieder geval. Ik trek me nu maar weer onopvallend terug uit dit topic![]()
vorig jaar ook al gehoord?quote:
Toch had jij wel graag eerder geboren willen zijn denk ikquote:
Ja, de Dire Straits waren vorig uur ook al.quote:
Wel vervelend dat er dan nog steeds 2 mogelijkheden zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Broekiequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zelf ook uit '90 maar ik ben deze maand pas 29 geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
dan wil ik met de hele club naar Woodstockquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:26 schreef djenneke het volgende:
Kunnen we niet gewoon terug met zijn allen? Missen we meteen ook een heleboel bagger muziek
Never look back! Het is een tweede keer nooit beter dan de eerste keer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:26 schreef djenneke het volgende:
Kunnen we niet gewoon terug met zijn allen? Missen we meteen ook een heleboel bagger muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |