quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Aan het einde vd maand, dat is wanneer het geld binnenkomt
Ja und? Je hebt klonen en klonen. Piet is ook een kloon.quote:
Ik vertrouw jou wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand vertrouwen die je online kent, gaan jaren overheen en dan zonder gekke dingen
Soms, heel soms.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch heeft ie ook wel vaak gelijk
Ja maar het zijn wel klonen die komen om te kloten dan eh?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja und? Je hebt klonen en klonen. Piet is ook een kloon.
Dat zal altijd een vertrouwen met terughoudendheid zijn zolang je ze nog nooit in het echt hebt ontmoet lijkt mij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand vertrouwen die je online kent, gaan jaren overheen en dan zonder gekke dingen
Doe eens gek manquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar het is wel lekker veilig
Nog maar eens die handleiding van 240 blz lezen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej ik snap er niets meer van.
Daar werd iemand uit de SC ooit helemaal afgefikt.Daar heb ik even ingegrepen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Net even gekeken. Het bestaat nog.
Facebook al geprobeerd? Anders toch maar emigreren naar das Niederlandequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is nur vragen zoeken,geen live support
Nee, niet bij iedereen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal altijd een vertrouwen met terughoudendheid zijn zolang je ze nog nooit in het echt hebt ontmoet lijkt mij.
Niet altijd, of misschien ben ik wel te goedgelovigquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar het zijn wel klonen die komen om te kloten dan eh?
Dat is hun ding, mensen af fikken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar werd iemand uit de SC ooit helemaal afgefikt.Daar heb ik even ingegrepen.
Ook dat nogquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar werd iemand uit de SC ooit helemaal afgefikt.Daar heb ik even ingegrepen.
Dat siert je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |