Dit, twee van die saaie platen achter elkaar.quote:
Ow ik heb me vergist... was bij de Lidlquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
gedoogconstructie mijnerzijds
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:35 schreef jrwl het volgende:
Emma Aandachtshoer is een 8 op de Douchebag Schaal van Art Rooijakkers
deugen voor de buhne. Carrieresletje
Was Blaudzun er ook?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow ik heb me vergist... was bij de Lidl
Op een nachtelijk uur is dit echt niet te doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit, twee van die saaie platen achter elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja van dit nummer heb ik die live versie wel gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat weet ik toch ouwe reus.
Deze is live 10x beter, wederom in de On The Night versie.
DS heeft best een aantal leuke nummers, maar ook tig gruwelijk saaie...quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit, twee van die saaie platen achter elkaar.
Ik heb geen toren in de winkel zien staan..quote:
Duurt ook weer eeuwen voordat dit loskomt. Een album van Dire Straits trek ik sowieso niet. Ik heb een keer Brothers in Arms geprobeerd, wilde halverwege het kanaal in rijden omdat het zo teringsaai was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:36 schreef Zorro het volgende:
Ik vond dit album van Dire Straits een stuk minder, maar het einde van dit numemr is wel weer
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet echt meer Dire Straits gaan luisteren
Het gehandicapte broertje dan toch als je het daarmee vergelijkt.quote:
Directe Straat > Jubileumstraat > Op Elke Straatquote:
M'n vader was er bij in De Kuip, maar vond mij met m'n 8 jaar te jong om mee te gaan. Aangezien ik het jaar ervoor bij UB40 was geweest vond ik dit onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja van dit nummer heb ik die live versie wel gezien.
Die is majestueus. mag ik dat zeggen? ja dat mag ik zeggen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Cee het volgende:
Ik was al moe maar in slaap vallen gaat nu vanzelf, sjongejonge.
Bij dit stuk kun je nog wel wakker worden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Cee het volgende:
Ik was al moe maar in slaap vallen gaat nu vanzelf, sjongejonge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |