Van die film Meet Joe Black met Brad Pitt die de dood speelt?quote:
CCR? Koekkoek? Gaat het wel met je...quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:52 schreef Gretzl het volgende:
Iemand nog aanvullingen voor mijn lijstje?
Lijst met (inferieure) coverversies die wél in de lijst staan (of hoger dan het origineel):
Dit dusquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
CCR? Koekkoek? Gaat het wel met je...
Is dit feit of mening? Johnny Cash - Hurt in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:52 schreef Gretzl het volgende:
Lijst met (inferieure) coverversies die wél in de lijst staan (of hoger dan het origineel):
[..]
En het blijft bizar dat zowel Feeling Good als Hallelujah er maar liefst 3x in worden gestemd
*Lykke Li staat al sinds 2014 in de keuzelijst, en toch blijft het volk enkel op Triggerfinger stemmen
** Robyn is dit jaar aan de keuzelijst toegevoegd, maar het mocht niet baten. Tegenwoordig schrijven de media dat mensen Calum Scott coveren
*** Op Bon Iver kun je ook al een paar jaar stemmen, maar vooralsnog zonder resultaat
Iris?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga na deze even een rondje om met de hond.
En ik heb niet eens een hond...
ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
CCR? Koekkoek? Gaat het wel met je...
Daartegenover staat het feit dat in hun Top 2000 f*cking Hoe Het Danst op 1 staatquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En dat terwijl Belgen door de bank genomen een veel betere smaak hebben dan Nederlanders. Zie de Classics 1000 of De Tijdloze
Free fallin staat er gewoon in van Tom Petty?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En het blijft bizar dat zowel Feeling Good als Hallelujah er maar liefst 3x in worden gestemd
*Lykke Li staat al sinds 2014 in de keuzelijst, en toch blijft het volk enkel op Triggerfinger stemmen
** Robyn is dit jaar aan de keuzelijst toegevoegd, maar het mocht niet baten. Tegenwoordig schrijven de media dat mensen Calum Scott coveren
*** Op Bon Iver kun je ook al een paar jaar stemmen, maar vooralsnog zonder resultaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |