Lijkt me een topwijf om mee te stappenquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil wel een avondje met haar stappen.
Ik betaal...
JONGETJES HUILEN NIETquote:
quote:
Ja, leuk. Het is geen wedstrijd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
We lopen dus 16 topics achter op 2017. Nice. We lopen in.
Je bent niet zo van teksten?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:48 schreef DireStraits7 het volgende:
Vrolijke The Cure. Dus niet de beste.
Oh. Nou. Sorry hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk. Het is geen wedstrijd.
Zeg dat welquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:48 schreef MadMaster het volgende:
Vind het origineel beter...
[ afbeelding ]
Lekker manquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
420 posities gestegen. Alsof je een emmer leeggooit.
Ik heb destijds, begin jaren '80, meegemaakt hoe Robert dit live zong.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:48 schreef DireStraits7 het volgende:
Vrolijke The Cure. Dus niet de beste.
Dag Herbert.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
420 posities gestegen. Alsof je een emmer leeggooit.
Bram Vermeulen begs to differ.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zie een vrouw van middelbare leeftijd met kort pittig kapsel twistenquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Iemand met beeld aan? Hoe los gaat het cafévolk hierop?
Het is leuk om het af en toe te roepen, maar als we alleen maar posten voor een 'record' wordt het niet leuker, denk ik.quote:
Was het niet gewoon Robert Smith zelf?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zie een vrouw van middelbare leeftijd met kort pittig kapsel twisten
Maar het is wel leuk dat, als de sfeer ervoor is, en het zowaar ook nog een beetje lekker loopt, het toch wel weer een optimistisch en motiverend gevoel afgeeft.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Cure jaren '80. Jaloers.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb destijds, begin jaren '80, meegemaakt hoe Robert dit live zong.
Dat was verre van vrolijk...
Ja dat wist ik wel. We hadden thuis alleen de 8 bit Nintendo. Jaren plezier van gehadquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was een uitbreiding voor de Super Nintendo. Kon je je Gameboy games op je tv spelen.
Ja zo bedoel je. Excuus, got it.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is leuk om het af en toe te roepen, maar als we alleen maar posten voor een 'record' wordt het niet leuker, denk ik.
Maar da's mijn mening.
Hooikoorts in december is wel vrij ongebruikelijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik huilde gister nog tijdens de laatste 10 minuten van Hachi
Kun jij de toekomst voorspellen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:48 schreef MadMaster het volgende:
Vind het origineel beter...
[ afbeelding ]
Ja, ik know. Dagje Werchter ging net niet meer lukken en Pinkpop ga ik uit principe niet meer heen. Maar mag niet klagen over wat ik wel heb gezienquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit jaar was je kans. Stonden bijna op ieder Europees festival.
Het vuurwerk?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn poes vind vuurwerk echt niet leuk![]()
Zit verstopt onder het bed nu
Say what?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn poes vind vuurwerk echt niet leuk![]()
Zit verstopt onder het bed nu
...quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zie een vrouw van middelbare leeftijd met kort pittig kapsel twisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |