BorsatofanboyFylax.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:45 schreef Fylax het volgende:
Wat een arrogante kwal die Stenders, hoe die dat nummer vann Marco Borsato afkondigde
Eens! met for ipv fromquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:45 schreef jrwl het volgende:
Script from a jester`s tear is natuurlijk het beste Marillion nummer
Was een uitbreiding voor de Super Nintendo. Kon je je Gameboy games op je tv spelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit 1 gehad, de normale Gameboy wel...
Ben er stiekem nog steeds trots op dat ik op mn Pokemon Red cartridge alle 151 pokemon had gevangen (Toegegeven Mew was met een GameGenie gecheat maar anders kon je die ook niet krijgenquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon Red, Blue, Green of Yellow spelen op je old skool Gameboy of op je pc met de gameboy emulator.
Bijzonder hoeveel invloed Radio2 eigenlijk heeftquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als die in de keuzelijst komt staat die er ook in.
Ik wil wel een avondje met haar stappen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:46 schreef DireStraits7 het volgende:
Adele is overigens wel echt een tof wijf.
hij wil kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radio moet streambaar zijn vanuit het buitenland.
Geen problemen vanuit Spanje. Maar als het hem echt niet lukt zou hij kunnen proberen een proefabonnement op iets als NLZiet af te sluiten, daarmee kan je NPO Extra zien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:44 schreef sjampoeh het volgende:
Ik vraag voor @:mario390 kun je ook streamen vanuit Oostenrijk ? Lukt hem niet, ook niet via vpn
Ziet er inmiddels ook best appetijtelijk uitquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:46 schreef DireStraits7 het volgende:
Adele is overigens wel echt een tof wijf.
En 17 op 2016?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:44 schreef DireStraits7 het volgende:
Nu precies 16 topics achter op 2017...
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen problemen vanuit Spanje. Maar als het hem echt niet lukt zou hij kunnen proberen een proefabonnement om iets als NLZiet af te sluiten, daarmee kan je NPO Extra zien.
Ik denk dat zij iedereen hier eruit drinkt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil wel een avondje met haar stappen.
Ik betaal...
Oh ja dat is lastigerquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij iedereen hier eruit drinkt.
Nick Drake stond dit jaar ook in de keuzelijst, heeft het niet gehaald.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:47 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Bijzonder hoeveel invloed Radio2 eigenlijk heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |