nou je zin?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA IEDEREEN MAD
Als Van Gerwen wereldkampioen wordt, is dit de meest zielloze rit naar een WK-titel ooit.quote:
Valt mee hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA IEDEREEN MAD
Morgenmiddag wordt leuker dan morgenavond me dunkt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:49 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen maar even City v Sheffield kijken in plaats van de 5-0 pandoering voor Labby tegen Van Gerwen.
Niet zo stoer doen bittequote:Op zaterdag 28 december 2019 14:49 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen maar even City v Sheffield kijken in plaats van de 5-0 pandoering voor Labby tegen Van Gerwen.
nou en. Titel is titelquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Van Gerwen wereldkampioen wordt, is dit de meest zielloze rit naar een WK-titel ooit.
Zoals altijd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Van Gerwen wereldkampioen wordt, is dit de meest zielloze rit naar een WK-titel ooit.
Naja vorig jaar was ook geen reet aan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lewis bood nog tegenstand.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja vorig jaar was ook geen reet aan.
Vorig jaar Ryan Joyce in de kwartfinale, nu Labanauskas lol.quote:
In 2017 heeft hij er voor moeten werken tegen Reyes, Van Barneveld en Anderson.quote:
City is toch al klaar dit seizoen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:49 schreef El-Stinho het volgende:
Dit jaar was zijn kwart wel echt weerzinwekkend slecht vooraf.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vorig jaar Ryan Joyce in de kwartfinale, nu Labanauskas lol.
Co, HOE KAN DIT?!quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Maaier had nu geroepen wat een ongelofelijke verrassing het is dat Labanauskas HIER GEWOON BEATON VERSLAAT?! (lees in zijn stem)
Na 8 dagen bijna full-time darts kijken kreeg ik een deliriumquote:
Laat maar gewoon speertje werpen inderdaadquote:
Ohhh alles doet me pijn doet me pijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Na 8 dagen bijna full-time darts kijken kreeg ik een delirium
Was dit bijna het einde tijdperk KennyPowers?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Na 8 dagen bijna full-time darts kijken kreeg ik een delirium
Price.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:57 schreef Mansjester het volgende:
Voor mn gevoel zijn echt weinig mensen die de groene genoom kunnen uitdagen (heb er verder geen verstand van). Geen goede Anderson,Cross,Wright of Taylor meer helaas.
Tenzij hij morgen van Van Gerwen wint.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:56 schreef Mani89 het volgende:
Deze jongen gaat de Premier League niet halen.
Ook dan niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tenzij hij morgen van Van Gerwen wint.
Alleen als hij wereldkampioen wordtquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tenzij hij morgen van Van Gerwen wint.
Oneerlijk, en Mason zat honderden kilometers verderopquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:59 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Wat een slappeling die Kim.
RayBar deed alles alleen. Tegen iedereen.
Er zit niet eens een stekker in die viool.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:59 schreef Zipportal het volgende:
Kim stond zonet nog te praten met The Feather en nu al op het podium?
HOE KAN DIT?!!!!~~
Silvia was zijn steun en toeverlaat. Echte liefde.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:59 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Wat een slappeling die Kim.
RayBar deed alles alleen. Tegen iedereen.
Toernooi winnen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een finale wel of moet hij het toernooi winnen?
Maar die is wel een paar levels lager dan Raybar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:59 schreef BB-King het volgende:
[..]
Silvia was zijn steun en toeverlaat. Echte liefde.
Die pist de overloop weer onder. (ik blijf dit herhalen)quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:59 schreef BB-King het volgende:
[..]
Silvia was zijn steun en toeverlaat. Echte liefde.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zit niet eens een stekker in die viool.
En een paar kilo'tjes zwaarder.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Maar die is wel een paar levels lager dan Raybar.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
koop eens een waterpas joh flikkers
Qua gewicht passen ze wel bij elkaar. Misschien werd Raymond jaloers dat zij wel die 2e milkshake mocht pakken.quote:
Ja is toch geklungel dit manquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
koop eens een waterpas joh flikkers
Of zijn lange shafts.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:02 schreef wimderon het volgende:
In welke leg gaat het verhaal over de verschillende punten van Humphries voorbij komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |