Vorig jaar Ryan Joyce in de kwartfinale, nu Labanauskas lol.quote:
In 2017 heeft hij er voor moeten werken tegen Reyes, Van Barneveld en Anderson.quote:
City is toch al klaar dit seizoen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:49 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen maar even City v Sheffield kijken in plaats van de 5-0 pandoering voor Labby tegen Van Gerwen.
Dit jaar was zijn kwart wel echt weerzinwekkend slecht vooraf.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vorig jaar Ryan Joyce in de kwartfinale, nu Labanauskas lol.
Co, HOE KAN DIT?!quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Maaier had nu geroepen wat een ongelofelijke verrassing het is dat Labanauskas HIER GEWOON BEATON VERSLAAT?! (lees in zijn stem)
Na 8 dagen bijna full-time darts kijken kreeg ik een deliriumquote:
Laat maar gewoon speertje werpen inderdaadquote:
Ohhh alles doet me pijn doet me pijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Na 8 dagen bijna full-time darts kijken kreeg ik een delirium
Was dit bijna het einde tijdperk KennyPowers?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Na 8 dagen bijna full-time darts kijken kreeg ik een delirium
Price.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:57 schreef Mansjester het volgende:
Voor mn gevoel zijn echt weinig mensen die de groene genoom kunnen uitdagen (heb er verder geen verstand van). Geen goede Anderson,Cross,Wright of Taylor meer helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |