neequote:Op zaterdag 28 december 2019 15:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is er ooit iemand geweest die iets in de RTL shop heeft gekocht?
Waarom zou je vijf keer meer betalen dan nodig voor een dartbord?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voor het officiële RTL7-keurmerk natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zou je vijf keer meer betalen dan nodig voor een dartbord?
Ja gratis flightsquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Goede redenquote:
Feyenoord Rotterdam Winmau genotquote:
Dan is ie maandag in de studio?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:21 schreef K_uit_h het volgende:
Huybrechts in de problemen, zo zie ik hem graag.
Intertoysflights lol.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb net 30 setjes op Aliexpress gekocht. Ben benieuwd naar de kwaliteit. 3 euro ofzo lol.
Ik zie hem nog liever in een hamsterkooi.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:21 schreef K_uit_h het volgende:
Huybrechts in de problemen, zo zie ik hem graag.
1 setje per leg als je mazzel hebtquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb net 30 setjes op Aliexpress gekocht. Ben benieuwd naar de kwaliteit. 3 euro ofzo lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |