Wel op 1 been hequote:Op zaterdag 28 december 2019 11:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat ik maar even dwarsfluit...
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er mag VEEL en VEEL meer van BS erin. Paranoid vind ik niet eens zo'n goed nummer. War Pigs en Sabbath Bloody Sabbath erin svp! Doe dan ook gelijk maar ozzy met crazy train en mr. crowley erbij.
Voor mij is het zowel jeugdsentiment als ermee kunnen relateren, ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Same!
Leuk om te spelen door herkenbaarheid.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:46 schreef djenneke het volgende:
Goedemorgen lieve mensen, en hoi voor alle andere mensen, ook jullie kunnen het gebruiken
Hint: Een bevalling door de mond is ook op zijn minst heel zeldzaam.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
hebben jullie ooit iemand een locomotief zien uitademen? Lijkt me een zware bevalling
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:46 schreef djenneke het volgende:
Goedemorgen lieve mensen, en hoi voor alle andere mensen, ook jullie kunnen het gebruiken
hallooo djenneke!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:46 schreef djenneke het volgende:
Halloquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:46 schreef djenneke het volgende:
Morgggggeeen!!!!!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:46 schreef djenneke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |