Sterkte en vergeet de vaseline niet!quote:
Terug naar bed danquote:
Dat hoeft ook weer nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sterkte en vergeet de vaseline niet!
Kan niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Lief van je, dat je niet meteen voor het zware werk gaat!quote:
Hoezo toevallig, het is gewoon zonde dat een klein deel van de stack van Hema en mij ingevorderd is!quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:34 schreef PoezeligDing het volgende:
wossie, ik vind dit iets te toevallig: 2500 kilo aan cobra's en mortierbommen gevonden in Hendrik-Ido-Ambacht
Eigen schuld, hij begon gisteren vanuit het niets over cobra's en mortierdingen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoezo toevallig, het is gewoon zonde dat een klein deel van de stack van Hema en mij ingevorderd is!![]()
Dat word geen coke, booze en bitches voor de DTS party dit jaar door dit verliesquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eigen schuld, hij begon gisteren vanuit het niets over cobra's en mortierdingen.
Geef even de link, want nu is het allemaal zo onduidelijk, waar zitten die conjo's?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:41 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, je kan ook echt niets meer zeggen zonder dat mensen er iets kwaadaardigs achter zoeken op dit forum
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:41 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, je kan ook echt niets meer zeggen zonder dat mensen er iets kwaadaardigs achter zoeken op dit forum
Neh, dat topic doe ik jullie niet aan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geef even de link, want nu is het allemaal zo onduidelijk, waar zitten die conjo's?
Is er eigenlijk een extra grote prijs voor degene die op 31 december de hoofdprijs pakt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word geen coke, booze en bitches voor de DTS party dit jaar door dit verlies
Ik heb wel zin om te rellen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neh, dat topic doe ik jullie niet aan.
Normaliter wel, maar na de inbeslagname kan die prijs er niet meer vanafquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een extra grote prijs voor degene die op 31 december de hoofdprijs pakt?
Dan geef ik op.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Normaliter wel, maar na de inbeslagname kan die prijs er niet meer vanaf
Je hebt geen tijd vandaagquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om te rellen.![]()
Maar geen tijd voor.
Squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |