Stel je niet aan zeg.quote:
Sade is top.quote:Op zaterdag 28 december 2019 05:47 schreef mario390 het volgende:
volgend uur, kansas,sade en mercedes
quote:Op zaterdag 28 december 2019 05:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken.
Maar wel heel goed niksquote:
Ach jaquote:
Die wil zijn jas terug.quote:Op zaterdag 28 december 2019 06:58 schreef mario390 het volgende:
man man en kleine jong stond er nu bij mijn deur te luiten om 6:45 !!ik vraag me hoe die bij de eingang binnen kwam
Dat het hard werken is weet ik. Helemaal nu er niet echt onderwijs meer is voor kinderen met een rugzakje. Als je weet hoe je met die kids om moet gaan dan lukt het wel, maar o wee als je dat niet kan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had een klas met vier verschillende leerniveaus, en 4 jongens die eigenlijk verwijzing speciaal onderwijs moesten. Het is hard werken.
Andere beroepen ook hoor. Maar dit ook.
Dat was al wel heel vroeg, wat kwam die doen danquote:Op zaterdag 28 december 2019 06:58 schreef mario390 het volgende:
man man en kleine jong stond er nu bij mijn deur te luiten om 6:45 !!ik vraag me hoe die bij de eingang binnen kwam
Lekker luitenquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was al wel heel vroeg, wat kwam die doen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |