Die Africa versie van 7 minuten tijdens dat concert in 2003 is ook 19 miljoen keer bekeken op YouTube. Waren in bloedvorm toen.quote:
Annemieke is al een paar uur naar huis hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:34 schreef Gretzl het volgende:
De passie van Annemieke wanneer ze een plaat aankondigt
De passie van Marianne!quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:34 schreef Gretzl het volgende:
De passie van Annemieke wanneer ze een plaat aankondigt
Ik blijf het een raar clubje muzikanten vinden. En dat puur qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
Toto in Amsterdam 2003 één van de beste live concerten ooit
Een kwartet opgekalefaterde versleten oude kerels.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik blijf het een raar clubje muzikanten vinden. En dat puur qua uiterlijk.
[ afbeelding ]
Die hoed, die bril, dat haar.
Om 5 uur straks zullen hier ook nog wel wat mensen posten, ik heb mijn wekker in ieder geval gezet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:35 schreef BillDauterive het volgende:
Een jaar of vier, vijf geleden was het een stuk drukker in deze topicreeks. Elk liedje kreeg wel gemengde reacties, op één liedje na. Iedereen was positief bij Ich Bin Wie Du en dus wilden we er een jaar later massaal op stemmen om er daarna weer met zijn allen naar te luisteren.
De FOK! actie was erg succesvol, Marianne Rosenberg was flink wat plaatsen gestegen. Dat betekende helaas wel dat haar lied om 5 over 5 in de nacht gespeeld werd.
Ik was speciaal voor haar opgebleven en met mij ook een stuk of drie fokkers.. Wederom was iedereen weer erg positief
Mss tot bij Celinéquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Om 5 uur straks zullen hier ook nog wel wat mensen posten, ik heb mijn wekker in ieder geval gezet.
Tot zo
Wat komt er om vijf uur dat je er speciaal voor wakker wordt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Om 5 uur straks zullen hier ook nog wel wat mensen posten, ik heb mijn wekker in ieder geval gezet.
Tot zo
In a gadda da vida, eve of the war en watskeburt. Allen platen waarop ik heb gestemd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat komt er om vijf uur dat je er speciaal voor wakker wordt?
Ja, denk er min of meer hetzelfde over. Klinkt goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben helemaal geen Green Day fan, ken niet zoveel nummers maar deze vind ik heel nice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |