SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Marilyn belde.quote:
Aandachtshoer.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:24 schreef datismijnmening het volgende:
Lekker dit![]()
Dit is zo'n typisch nummer dat je vader draaide in de auto als je moeder er niet bij was.
Bauer werd als eerste deelnemer aan AYNIL (was ook pas derde uitz) opgegeven door twee dames tegelijk, zonder dat die het van elkaar wisten. Heetten allebei Diana. Wilden allebei met hem een avondje uit. En toen moest ie kiezen.quote:
serieus?quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bauer werd als eerste deelnemer aan AYNIL (was ook pas derde uitz) opgegeven door twee dames tegelijk, zonder dat die het van elkaar wisten. Heetten allebei Diana. Wilden allebei met hem een avondje uit. En toen moest ie kiezen.
Hij loos de blonde, brunette was ontroostbaar, janken in de studio.
Bauer had toen al met Mariska.
En haar zelfmoord.quote:
Absoluut. Is inmiddels verdwenen uit het collectief geheugen, maar dat was het TV-debuut van Bauer.quote:
Klinkt erg chanant.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bauer werd als eerste deelnemer aan AYNIL (was ook pas derde uitz) opgegeven door twee dames tegelijk, zonder dat die het van elkaar wisten. Heetten allebei Diana. Wilden allebei met hem een avondje uit. En toen moest ie kiezen.
Hij loos de blonde, brunette was ontroostbaar, janken in de studio.
Bauer had toen al met Mariska.
Ja, dat is ook iets wat volledig uit terugblikjes werd weggelaten: hij deed het af als een avondje uit, en zei toen ook al dat ie ook twee Mariska's kende. Publiek meteen "ohhh", denkend dat hij een hele slettenbak was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
oh...dat wist ik dan weer niet
Toevallig dat de hardere platen 's nachts voorbij komenquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:26 schreef Kyran het volgende:
Volgend uurtje gewoon Rammstein, Stones, Green Day, Dire Straits en Metallica
Da's dan wel veelbelovend want vrijdagen zijn vaak rustiger.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:26 schreef DireStraits7 het volgende:
Vorig jaar 28 december ~01:30 zaten we op topic #96.
Terechte klachtquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:27 schreef ok01 het volgende:
Waarom staat Running down a dream er niet in
Jaar ervoor #113, pagina 5/7.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:26 schreef DireStraits7 het volgende:
Vorig jaar 28 december ~01:30 zaten we op topic #96.
Jep. Oftewel een typische All You Need. Heerlijke tv.quote:
K-DSTquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:27 schreef ok01 het volgende:
Waarom staat Running down a dream er niet in
Die ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:27 schreef het_fokschaap het volgende:
Tom Petty
Toch jammer dat Into the Great Wide Open het niet gered heeft
+1quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:27 schreef het_fokschaap het volgende:
Tom Petty
Te kabbelend.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Van deze waardeer ik alleen het refrein eigenlijk. De riff is net iets te repetitief.
Sorry.
Zo saaiquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:27 schreef skysherrif het volgende:
Heel fijn dit.
John Mayer versie ook trouwens
Ohquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:27 schreef het_fokschaap het volgende:
Tom Petty
In 2016 op #86.quote:
Dat gaat je nog tegenvallen denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:29 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Dat hele radiostation staat er wel ongeveer in denk ik, en terecht.
Trustens!quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik gaat slapen
Geniet er nog van en tot morgen!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik gaat slapen
In je ochtendjasquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, dat was een bakkie paprikachips. Ik hou daar niet eens echt van.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik gaat slapen
trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 01:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik gaat slapen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
OhIk vroeg me al af of ik er op gestemd had, maar nee dus. Ik zal het volgend jaar wel doen.
Is dat een cover van Bløf?quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:27 schreef het_fokschaap het volgende:
Tom Petty
Inderdaad, niet een artiest die ik nou veel luisterde, maar wel zo eentje waar ik gewoon oprecht respect voor hadquote:
Succes met je oranje piemel straksquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
Dat is zeker waar.quote:
en toch etenquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat een cover van Bløf?
[ afbeelding ]
trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 01:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik gaat slapen
WHAHAHAHA, Dat was destijds de wonderlijkste goatse-parodie die ik zag uit het rijtje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat een cover van Bløf?
[ afbeelding ]
Check-it-out chocolate. Can I have a bit of chocolate?quote:
whyquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:30 schreef Strani het volgende:
Oh ik ook trouwens, bedtijd. Langzaam in stapjes weer terugnavigeren naar een redelijke slaaptijd. Zoals 1 uur of zo.
Matig, dat regel ik na oud/nieuw wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:30 schreef Strani het volgende:
Oh ik ook trouwens, bedtijd. Langzaam in stapjes weer terugnavigeren naar een redelijke slaaptijd. Zoals 1 uur of zo.
Dolly Surround?quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:31 schreef IxCalypso het volgende:
Dolly, zoals country bedoeld was en die film
Is ook eigenlijk zinvoller ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Matig, dat regel ik na oud/nieuw wel.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Check-it-out chocolate. Can I have a bit of chocolate?
But my weight worries me a bit these days
However, chocolate. Can I have a bit of chocolate?
But wait a while! Wait a while! Wait! Wait! Wait!
Jolene was toch veel ouder?quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dolly
Ging er niet het gerucht dat ze dit en Jolene op dezelfde dag had geschreven ofzo?
De groeten.quote:
Belachelijk!quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:32 schreef Isorden het volgende:
Van K-DST staan deze nummers niet in de lijst:
Strutter Kiss
Smokin Boston
Somekind of Wonderful Grand funk railroad
Woman to woman Joe Cocker
Get down to it Humnle Pie
Eminence Front the Who
Two tickets to paradise Eddie Money
Young turks Rod Stewarts
quote:
Deze hele lijst mag wat mij betreft flink hoog erin komenquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:32 schreef Isorden het volgende:
Van K-DST staan deze nummers niet in de lijst:
Strutter Kiss
Smokin Boston
Somekind of Wonderful Grand funk railroad
Woman to woman Joe Cocker
Get down to it Humnle Pie
Eminence Front the Who
Two tickets to paradise Eddie Money
Young turks Rod Stewarts
Anders trek ik al die matige platen uit de lijst niet.quote:
Die pluspunten zouden Stevie Wonder en Jules De Corte nog zienquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn opa was country-fan, die zag sowieso twee pluspunten in Dolly Parton.
Rip opa Jan.
Country is voor de gevoeligen en de nouja ook niet zo gevoeligen;)quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn opa was country-fan, die zag sowieso twee pluspunten in Dolly Parton.
Rip opa Jan.
Inderdaad, vind die van Whitney dan net iets te gemaakt ofzo, terwijl dit wat meer rauwer isquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Succes met je oranje piemel straks
Mijn vader zegt altijd 'Ja en Dolly Parton slaapt op haar buik" als die iets niet geloofd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die pluspunten zouden Stevie Wonder en Jules De Corte nog zien
Wat, hoe.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn vader zegt altijd 'Ja en Dolly Parton slaapt op haar buik" als die iets niet geloofd.
Die borstkast van hem is gewoon een kunstwerk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:36 schreef Isorden het volgende:
Iggy Pop schijnt nog te leven, maar als je hem ziet lijkt ie al jaren dood
Na de ESFers komt de voetbalclub?quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dank voor dit warme welkom rond dit tijdstip
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die borstkast van hem is gewoon een kunstwerk.
En ja, die zin had ook een Bløftekst kunnen zijn.
No problemoquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tja, een paar jaar in Berlijn wonen met Bowie is niet goed voor je gezondheidquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:36 schreef Isorden het volgende:
Iggy Pop schijnt nog te leven, maar als je hem ziet lijkt ie al jaren dood
Ik ben op dezelfde dag jarig als Cee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:36 schreef IxCalypso het volgende:
Had ik jullie al ooit verteld dat ook Iggy op dezelfde dag jarig is (net als Robert van the Cure en Prince ging dood die dag..) dan ik ben in al die jaren?
Uitstraling had dit kunnen typenquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die borstkast van hem is gewoon een kunstwerk.
En ja, die zin had ook een Bløftekst kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Christiane Fquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tja, een paar jaar in Berlijn wonen met Bowie is niet goed voor je gezondheid
Wil je mij niet noemen in één zin met ESF.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Na de ESFers komt de voetbalclub?
Hoi Christiane F.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tja, een paar jaar in Berlijn wonen met Bowie is niet goed voor je gezondheid
RensAjacied ESFquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil je mij niet noemen in één zin met ESF.
Ja, verdammt noch mal.quote:
Welke datum is dat? Dan probeer ik dat te onthouden (ik beloof niks)quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben op dezelfde dag jarig als Cee.
Slaapse.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:38 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik ga afnokken, trusten mensen
Robert de Niro.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Welke datum is dat? Dan probeer ik dat te onthouden (ik beloof niks)
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 01:38 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik ga afnokken, trusten mensen
Nou, ik deed dat netquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil je mij niet noemen in één zin met ESF.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:38 schreef Kyran het volgende:
Zo Rick die met Rammstein moet beginnen
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mensen, ik ga het topic uit maar nog even een mobilegame spelen met de Top op de achtergrond aan
-*O*quote:
Vind het meer iets voor ESFquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:40 schreef Dagoduck het volgende:
Dat ze dit nummer gebruikten tijdens de Olympische Spelen van 2012
Live?quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag de broer van Leo een keer in Den Haag.
Zeg dat maar niet te hard, Till Lindemann staat om de hoek.quote:
En in het wild.quote:
Ach, die heeft mijn stem ook gekregenquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard, Till Lindemann staat om de hoek.
Kijk Christiane F maar eens, de filmquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben pas na zijn dood echt in zijn muziek gekomen
Ik heb 'm in mijn agenda geschrevenquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Kijk Christiane F maar eens, de film
Goede voorlichting tegen drugsquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb 'm in mijn agenda geschreven
Is sws te laatquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:45 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Goede voorlichting tegen drugs
Dan haken de mensen af, hebben geen aandachtsspanne meer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:44 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Heerlijk
hoor je veel te weinig tegenwoordig
Ja, want als je solo erin doet kan het niet meer KABBELENquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:44 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Heerlijk
hoor je veel te weinig tegenwoordig
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, want als je solo erin doet kan het niet meer KABBELEN![]()
![]()
Die van mij zegt je hebt nog 5% om dan meteen uit te gaan. GEEF MIJ DIE 5% DAN, KUTDING.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:45 schreef Koen66 het volgende:
kut ik had stekkertje niet goed aangedrukt, ging laptop nog uit
Grappig, lees net hierover.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:42 schreef IxCalypso het volgende:
Roxette, bekend geworden vooral door Nederland
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die van mij zegt je hebt nog 5% om dan meteen uit te gaan. GEEF MIJ DIE 5% DAN, KUTDING.
Hoho, respect voor artiesten die geen solo's in hun muziek willen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, want als je solo erin doet kan het niet meer KABBELEN![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die van mij zegt je hebt nog 5% om dan meteen uit te gaan. GEEF MIJ DIE 5% DAN, KUTDING.
Hun probleem, leer maar weer eens aandacht te hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan haken de mensen af, hebben geen aandachtsspanne meer.
Ja das echt zo en naderhand natuurrlijk door de filmquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:46 schreef Magica het volgende:
[..]
Grappig, lees net hierover.
Mijn moeder hield hiervan
Dat valt niet meer te leren met al die social media.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:47 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hun probleem, leer maar weer eens aandacht te hebben
Ik vertel geen onzin, ik vertel wat ik weet en wat ik voelquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja das echt zo en naderhand natuurrlijk door de film
Dat record komt er.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
We lopen nog maar 18 topics achter op 2017.
HOUD DIT VAST!quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
En dan krijgen we hierna weer Coldplay.quote:
Dit zijn teksten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:50 schreef IxCalypso het volgende:
In de tijd dat dit groot was was dit groot, beetje hetzelfde als CCR
We got thisquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ow, dat halen we nog wel inquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan krijgen we hierna weer Coldplay.
Ik ben er, we lopen inquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
#werkenbijdeNPOquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
Begon dat opgenomen journaal af te spelen terwijl die dj nog aan het praten was geloof ik
Weet die dj ook eens hoe het voeltquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
Begon dat opgenomen journaal af te spelen terwijl die dj nog aan het praten was geloof ik
Ok, goed verhaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:52 schreef Fylax het volgende:
Ik heb echt niks met Leo Blokhuis. Zo saai
Klopt, hoewel hun nieuwe album wel mooi isquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Coldplay is steeds matigere muziek gaan maken.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Indrukwekkend dat zelfs met een wat meer upbeat nummer zijn stem nog steeds zeikerig over komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |