Bijna onmogelijk als je dit topic wil bijhoudenquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:06 schreef IxCalypso het volgende:
Jullie kijken serieus naar de studio?
ieuw
quote:Tell her to reap it in a sickle of leather
(War bellows blazing in scarlet battalions)
Parsley, sage, rosemary, and thyme
(Generals order their soldiers to kill)
And gather it all in a bunch of heather
(And to fight for a cause they've long ago forgotten)
Then she'll be a true love of mine.
Are you going to Scarborough Fair?
Parsley, sage, rosemary, and thyme
Remember me to one who lives there
She once was a true love of mine
Tijd om tanden te poetsen dusquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hierna komt wel twee keer hoerenkots.
Straks wel Tom Petty om het goed te maken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hierna komt wel twee keer hoerenkots.
Ik hou niks bij, ik reageer willekeurig, ik praat voornamelijk tegen mezelf, maar dat is niks nieuwsquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:07 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Bijna onmogelijk als je dit topic wil bijhouden
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik hou niks bij, ik reageer willekeurig, ik praat voornamelijk tegen mezelf, maar dat is niks nieuws
Tussen 5 en 6 ga ik lekker luisteren. 1100, 1099 en 1096 heb ik op gestemd en dan ook nog Love is a Battlefield en De Dijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Even gekeken wat ik zo ga missen deze nacht. T is allemaal te overzien. Alleen Four Seasons in One Day is wel jammer. Verder vooral veel overbodige entries.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:09 schreef Strani het volgende:
Is er trouwens een reden om aan te nemen dat hoerenkots per definitie meer stinkt dan kots van andere mensen?
ok boomerquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:07 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Bijna onmogelijk als je dit topic wil bijhouden
ja, veel zaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:09 schreef Strani het volgende:
Is er trouwens een reden om aan te nemen dat hoerenkots per definitie meer stinkt dan kots van andere mensen?
Gaat mischien wel meer dan gemiddelde hoeveelheid zooi die keel inquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:09 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |