Beter dan die slogan van Radio 1: "Het nieuws van Alicante"quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:03 schreef Strani het volgende:
Is ook wel logisch dat er maar één NPO Radio 2 is hè, wat een stomme slogan.
damn ik had kerstavond net weer verdrongenquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:03 schreef IxCalypso het volgende:
Dit nummer is niet meer de Beatles maar Robert ten brink.
djenneke is het met me eens, het komt dus in de buurt van een feit.quote:
Jezusquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beter dan die slogan van Radio 1: "Het nieuws van Alicante"
Ze kunnen moeilijk underrated zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:03 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Beatles are overrated sowieso.
Zelfde als van die mensen die zeggen je wordt maar een keer 30/50/insert bijzonder jaar..quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:03 schreef Strani het volgende:
Is ook wel logisch dat er maar één NPO Radio 2 is hè, wat een stomme slogan.
*rico-pannenkoek.gifquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:03 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Qftquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:03 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik herinner me die uitzending nog, volgende dag had iedereen in de klas het over Frans en de twee Diana’s.quote:
Is toch zo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn ik had kerstavond net weer verdrongen
Dit dus. Denk altijd aan Robert ten Brink bij dit nummerquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:03 schreef IxCalypso het volgende:
Dit nummer is niet meer de Beatles maar Robert ten brink.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
djenneke is het met me eens, het komt dus in de buurt van een feit.
Roxettequote:Op zaterdag 28 december 2019 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik probeer het nog een uurtje vol te houden met Kate Pierson en Roxette
Er is altijd meer dan genoeg interessant nieuws uit deze regioquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beter dan die slogan van Radio 1: "Het nieuws van Alicante"
moet in de canon van Nederlandquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik herinner me die uitzending nog, volgende dag had iedereen in de klas het over Frans en de twee Diana’s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |