Bijna onmogelijk als je dit topic wil bijhoudenquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:06 schreef IxCalypso het volgende:
Jullie kijken serieus naar de studio?
ieuw
quote:Tell her to reap it in a sickle of leather
(War bellows blazing in scarlet battalions)
Parsley, sage, rosemary, and thyme
(Generals order their soldiers to kill)
And gather it all in a bunch of heather
(And to fight for a cause they've long ago forgotten)
Then she'll be a true love of mine.
Are you going to Scarborough Fair?
Parsley, sage, rosemary, and thyme
Remember me to one who lives there
She once was a true love of mine
Tijd om tanden te poetsen dusquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hierna komt wel twee keer hoerenkots.
Straks wel Tom Petty om het goed te maken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hou niks bij, ik reageer willekeurig, ik praat voornamelijk tegen mezelf, maar dat is niks nieuwsquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:07 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Bijna onmogelijk als je dit topic wil bijhouden
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik hou niks bij, ik reageer willekeurig, ik praat voornamelijk tegen mezelf, maar dat is niks nieuws
Tussen 5 en 6 ga ik lekker luisteren. 1100, 1099 en 1096 heb ik op gestemd en dan ook nog Love is a Battlefield en De Dijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Even gekeken wat ik zo ga missen deze nacht. T is allemaal te overzien. Alleen Four Seasons in One Day is wel jammer. Verder vooral veel overbodige entries.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:09 schreef Strani het volgende:
Is er trouwens een reden om aan te nemen dat hoerenkots per definitie meer stinkt dan kots van andere mensen?
ok boomerquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:07 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
ja, veel zaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:09 schreef Strani het volgende:
Is er trouwens een reden om aan te nemen dat hoerenkots per definitie meer stinkt dan kots van andere mensen?
Gaat mischien wel meer dan gemiddelde hoeveelheid zooi die keel inquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:09 schreef Strani het volgende:
1 januari lees ik alles terugquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:07 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Live, waarbij ze geen drumstel hadden en de drummer in de videoclip lekker aan het dansen is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pat Benatarquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tussen 5 en 6 ga ik lekker luisteren. 1100, 1099 en 1096 heb ik op gestemd en dan ook nog Love is a Battlefield en De Dijk
Deze man stelt de echte vragenquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:09 schreef Strani het volgende:
quote:
1099?quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tussen 5 en 6 ga ik lekker luisteren. 1100, 1099 en 1096 heb ik op gestemd en dan ook nog Love is a Battlefield en De Dijk
Och neuh, dat gaat tegenwoordig vast allemaal met condooms. In elk geval in de betere speciaalzaken.quote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 28 december 2019 01:09 schreef djenneke het volgende:
Ik ga jullie verlaten. Ik maak daar tegenwoordig een gewoonte van.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:09 schreef djenneke het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 01:10 schreef djenneke het volgende:
Welterusten lieve mensen. En de andere mensen, hopelijk worden jullie morgenochtend beter wakker
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:09 schreef djenneke het volgende:
truste Djennekequote:Op zaterdag 28 december 2019 01:10 schreef djenneke het volgende:
Welterusten lieve mensen. En de andere mensen, hopelijk worden jullie morgenochtend beter wakker
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 01:10 schreef djenneke het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:09 schreef djenneke het volgende:
Mijn eerste was van Oasis. Je moet goed beginnen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:10 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind live best leuk
Eerste cdtje die ik kocht was van hen geloof ik ook
Truste Djenneke en aangenaam kennis te maken en zulks!quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:10 schreef djenneke het volgende:
Trusten!quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:09 schreef djenneke het volgende:
Slaap lekker, tot volgend jaarquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:10 schreef djenneke het volgende:
Insgelijksquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Truste Djenneke en aangenaam kennis te maken en zulks!
de stream of het topic ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:11 schreef Koen66 het volgende:
ik ben eindelijk bij, ik liep steeds een minuut achter
Stiekem toch behoorlijk lekkere muziek ja, ook fijne baslijnenquote:
je de piek is geweestquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:12 schreef DireStraits7 het volgende:
Vorige topic ging sneller dan deze. :|
Snowy Days?quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:12 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind de kerstuitvoering beter
Dat is wel beter.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn eerste was van Oasis. Je moet goed beginnen.
Soms is er gewoon 10 seconden lang geen bericht.quote:
dat dit kanquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Soms is er gewoon 10 seconden lang geen bericht.
Die hoort ook in de Top 2000.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is wel beter.
Dan maar goed maken met de eerste LP, wil Elliott Smith halen.
Vanaf hier wordt het wat rauwer allemaal. Meer dronken mensen, meer posts net onder de gordel, uitlokken, vechten, al dat soort gedoe.quote:
Schande!quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Soms is er gewoon 10 seconden lang geen bericht.
popcorn timequote:Op zaterdag 28 december 2019 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Vanaf hier wordt het wat rauwer allemaal. Meer dronken mensen, meer posts net onder de gordel, uitlokken, vechten, al dat soort gedoe.
Oh, dan moet ik eigenlijk nog even blijvenquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Vanaf hier wordt het wat rauwer allemaal. Meer dronken mensen, meer posts net onder de gordel, uitlokken, vechten, al dat soort gedoe.
Wauwquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga denk ik ook even afhaken![]()
Ik kom wel weer terug hier denk ik; leuk topic
HJB!quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Dat is sowieso aan te raden!quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik eigenlijk nog even blijven
En ik vind spruitjes niet te vreten, dus die vergelijking klopt welquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Live is zo niksig.
Spruitjes. Dat is Live.
Zeker.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik eigenlijk nog even blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |