Klopt, dit is namelijk niet van Queen maar van Brian May. Die deed toevallig wel May in Queen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:54 schreef het_fokschaap het volgende:
dit is niet de beste van Queen...
nee die zong niet zo best meerquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:54 schreef Strani het volgende:
Ik dacht dat Freddie dit ook gezongen heeft?
Nooit de versie op Made In Heaven gehoord?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:52 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk had dit door Freddie gezongen moeten worden
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, dit is namelijk niet van Queen maar van Brian May. Die deed toevallig wel May in Queen.
Ik weet geen andere manier. Ik post gewoon lekker in de topics van evenementen die ik ook volg. Of dat nou muziek, sport of iets anders is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar dat zegt niets over hoe actief een topic is. Alleen dat er (toevallig?) net iemand gepost heeft.
En zo'n reeks als deze begint ieder jaar opnieuw, terwijl Utopia een doorlopend topic is.
Correct. Is in 1995 alsnog afgemixt en uitgebracht op 'Made In Heaven'.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:54 schreef Strani het volgende:
Ik dacht dat Freddie dit ook gezongen heeft?
serieusquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:54 schreef Isorden het volgende:
Het is wel echt verschrikkelijk dat Glennis Krijs dit gecovered heeft
Nopequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nooit de versie op Made In Heaven gehoord?
Het is eigenlijk een Queen-nummer dat door May solo is uitgegeven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, dit is namelijk niet van Queen maar van Brian May. Die deed toevallig wel May in Queen.
Jazeker! Het viel mij namelijk ook op en toen ben ik me er eens in gaan verdiepen. Bleek dat deze man gitaar speelde daar en het zingen overliet aan iemand anders? Apart he?quote:
Wat. Heeft Glennis deze... nee. Ik ga er niet eens naar vragen. Laat mij maar onwetend zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:54 schreef Isorden het volgende:
Ja ik had wel weer de laptop aangezet omdat ik geen zin had om dit op mijn telefoon te gaan typenquote:
Nachtbrakersquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik zeggen dat het hier teringdruk is?
Is die familie van Jezus Krijst?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:54 schreef Isorden het volgende:
Ik doe net alsof ik dit niet gelezen hebquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:54 schreef Isorden het volgende:
Mag ik zeggen dat dat best wel onverwacht is gezien de drukte eerder deze avond en t tijdstip?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik zeggen dat het hier teringdruk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |