Stasse*quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Misschien even een noobvraag tussendoor.....
Maar waar is Stefan Stassen?
Geef mij maar de originele, dat is meer Mad World, dit is meer Sad Worldquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beter dan het origineel.
Naargeestige muziek beste muziek.
Tiësto heeft ook genoeg undergroundmuziek gemaakt waarvan zelfs de grootste snob nog moet erkennen dat het best goed in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe je het bekijkt. Tiesto is wel degelijk heel goed, maar veel commercie gericht dan dat house eigenlijk bedoelt was.
Ja goeie film ookquote:
Daarom juist zo mooi. Past toch ook gewoon veel meer bij de bijgaande lyrics.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Geef mij maar de originele, dat is meer Mad World, dit is meer Sad World
Oehhh. Jammer. Heb ik weerquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, we hadden gisteren even stevig de vlam in de pan met Arnie. Beveiliging erbij, geschreeuw, wapens in beslag genomen, drama allemaal.
Dit is wel Sad World ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Geef mij maar de originele, dat is meer Mad World, dit is meer Sad World
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |