quote:
Aaah, Stinho, beste kerel, jij bent er ook weer om alle klachten kapot te relativeren zie ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zijn ook 15 nummers dit uur, dus niet vreemd dat er wat wordt afgekapt. Zuur doen om het zuur doen.
Jaaa klopt alleen gespeeld door die blinde steengoede zanger.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:14 schreef Isorden het volgende:
Zat die ook niet in de film Roadhouse?
Stemlijst luister je gewoon. Ook als je de wekker moet zettenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel mooi dat ik, en meerdere hier, zoiets heb van shit ik wil een nummer niet missen. Terwijl je het nu gewoon ter plekke op kan zetten![]()
Toch op de een of andere manier magischer als het zo in de lijst voorbij komt.
Afkappen is altijd onterecht, tenzij het om Marco Borsato gaat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zijn ook 15 nummers dit uur, dus niet vreemd dat er wat wordt afgekapt. Zuur doen om het zuur doen.
dat is echt een achterlijke gedachte. Denken dat mensen muziek van dode artiesten beter vinden. Niemand denkt zo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb altijd het gevoel dat die zo hoog scoort vanwege z'n vroege overlijden
Ik ga niet met Oudjaar uit bed voor Echoes rond 05:30 hoor (lol)quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stemlijst luister je gewoon. Ook als je de wekker moet zetten
hahah mooi die 'rel'quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Afkappen is altijd onterecht, tenzij het om Marco Borsato gaat.
Arniequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aaah, Stinho, beste kerel, jij bent er ook weer om alle klachten kapot te relativeren zie ik
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |