Misschien nog gezelliger ook.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik in de zomer niet een hele week achter mijn pc naar radio zou gaan zitten luisteren.
Misschien een luisterparty op het strand ofzo
Album-track.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:49 schreef Pino112 het volgende:
Nog nooit gehoord deze.
Het is dus in ieder geval geen hit geweest.
Ik ook niet. Ik zit nu als Emma Wortelboer te schreeuwen om dat zo te houden.quote:
Slechte opvoeding.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:49 schreef djenneke het volgende:
Ik ken dit ook niet, en dat met een dochter die (ja, sorry, ik kan het ook niet helpen) fan is van Ed Sheeran.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zit nu als Emma Wortelboer te schreeuwen om dat zo te houden.
Matige opvoeding.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:49 schreef djenneke het volgende:
Ik ken dit ook niet, en dat met een dochter die (ja, sorry, ik kan het ook niet helpen) fan is van Ed Sheeran.
2009 is eigenlijk de eerste editie van de Top 2000 zoals we hem nu kennen, daarvoor was het eigenlijk een heel ander concept.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat de eerste 2 jaren nogal vage lijsten waren. Vanaf 2001 werd het in elk geval normaler.
Ik had dat graag zo gehoudenquote:
Ik heb t wel nog gelezen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had niet eens door dat ik de laatste had.![]()
Die had wel wat langer mogen blijven leven.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit. Gaat over zijn overleden oma dacht ik.
Niet over bloemen uit de supermarkt?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Omdat hij de muziek maakte voor the hobbitquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet waarom ik bij Ed Sheeran altijd aan Hobbitvoeten moet denken trouwens
En toen kocht hij boeket voor zn overleden oma in de supermarkt?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ed ook niet. Dan zou hij het toch niet uitgebracht hebben?quote:
Vreemd soort dodenbonus.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die had wel wat langer mogen blijven leven.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:51 schreef ok01 het volgende:
Ik heb maar even een fles wijn opengetrokken
Proost mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |