Ik stem al jaren op Rebellion maar het wil maar niet lukken... en Reflektor is er helaas ook weer uitgedonderdquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat Rebellion (Lies) het nog nooit heeft gered is een groot raadsel ja. Misschien dat die haakjes niet meehelpen in de vrije keuze net als bij Exit Music (For a Film)
Ik ben altijd kleuter gebleven.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit vond ik leuk toen ik een kleuter was
Neequote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is een kerstclassic. Beter dan Mariah en Wham naar mijn mening
Het probleem is dat er volwassenen zijn die dit nog steeds leuk vinden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
we used to wait heeft er ook ingestaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik stem al jaren op Rebellion maar het wil maar niet lukken... en Reflektor is er helaas ook weer uitgedonderd
Vast de veganisten onder ons....quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen die van konijn houden
Eerste keer dat je het hoort denk je, geinig, leuk gevonden. Maar het verveelt heel snel als je de clou eenmaal kent.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef Kyran het volgende:
Dit is 1x leuk ... maar verdomme niet in de top 2000
Zo zijn er nog wel 500+ nummers in deze lijst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef Kyran het volgende:
Dat vind ik van de helft van de lijst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef Kyran het volgende:
Dit wel ja. Je bent vrij infantiel als...quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The Suburbs is ook heerlijk!quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik stem al jaren op Rebellion maar het wil maar niet lukken... en Reflektor is er helaas ook weer uitgedonderd
Laten we iets van Kinderen voor Kinderen erin stemmen volgend jaar. Dat met dat eiland.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het probleem is dat er volwassenen zijn die dit nog steeds leuk vinden.
Echt .... ook niet te vergelijken met andere bagger nummers, want dit mag niet eens een liedje genoemd worden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eerste keer dat je het hoort denk je, geinig, leuk gevonden. Maar het verveelt heel snel als je de clou eenmaal kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |