Goed puntquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ben ik ook een flexitarier voor wie het eigenlijk nooit uitkomt.
Sowieso, vegetariërsquote:
Sowieso mensen die iets van een ander vindenquote:
Dat klinkt als zo'n bordje 'Morgen stop ik met roken' naast je bed, zodat je dat als eerste ziet na het wakker worden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ben ik ook een flexitarier voor wie het eigenlijk nooit uitkomt.
en extreem geworden in zn opvattingenquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Morrissey is best een vervelende vent
Maar zou je hem wel doen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig redt Johnny Marr het ook solo uitstekend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso mensenquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sowieso mensen die iets van een ander vinden
Hahaquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt als zo'n bordje 'Morgen stop ik met roken' naast je bed, zodat je dat als eerste ziet na het wakker worden.
Als er een uur zit in het uur is het een uur voor whiskyquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T is dan ook een uur voor whisky
Dat is jouw meningquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Prachtige ironie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |