Groupies zijn per definitie sneuquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Wel sneu, zeker als je groupie van Gijs bent
Depay doet momenteel niet echt aan lopen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:50 schreef Fred_B het volgende:
Scooter of Depay grapjes kunnen rond deze tijd best.
Ik zou best in Depay willen lopenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:50 schreef Fred_B het volgende:
Shitposten tot de max?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn persoonlijke record is alweer 9 jaar oud: 1161 posts op één dag. (Serious Requestreeks)
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:50 schreef djenneke het volgende:
Ik ga even een rondje lopen.Kan je voor mij ook iets meenemen? Blokjes kaas of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not walking in Memphis, I'm riding the scooter of Depayquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:50 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn persoonlijke record is alweer 9 jaar oud: 1161 posts op één dag. (Serious Requestreeks)
Maar dan vinden de sneue mensen jezelfs sneu, das wel heel sneuquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Groupies zijn per definitie sneu
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:50 schreef djenneke het volgende:
Ik ga even een rondje lopen.waarom in een rondje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ik heb chocola en chips en brie, je mag kiezenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je voor mij ook iets meenemen? Blokjes kaas of zo?
Ho ho hoeveel nummers zijn er wel niet over muses geschrevenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Groupies zijn per definitie sneu
Immer kwaliteit.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit vind ik de beste van Bruce Springsteen.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik was een keer ziek met mijn verjaardag. Had 16 man uitgenodigd en ze konden allemaal, dat gebeurt maar 1 keer in je leven.
Feestje ging gewoon door en was episch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |