Dit is Golden Years.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
OoooOooooOOOOooohhh, dit nummer. Zeg dat dan.
Die op 3; Mag Het Licht Uit hier op 2quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Binnen Zonder Kloppen is hier favoriet.
AC/DC is De BEstE BAnd OoItquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij nadere bestudering blijkt er vaak veel meer in een nummer te zitten dan je in eerste instantie denkt.
Als je alles kabbelend vindt verdenk ik je ervan een ADHD-type te zijn met de aandachtsspanne van een zeekomkommer.
Ik doelde dus hierop:quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is de bassist geloof ik die de teksten van Blof schrijft.
AC/DC is een belediging voor iedereen met oren.quote:
Of stembanden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
AC/DC is een belediging voor iedereen met oren.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
AC/DC is een belediging voor iedereen met oren.
Weg van de Snelweg?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:13 schreef Strani het volgende:
Ik heb de afgelopen reclamebreak maar gebruikt om naar Highwayman van Highwaymen te luisteren. Stond niet eens in de keuzelijst
Deze miem niet kennenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Was het negende biertje er teveel aan?
Ja. Verdorie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |