Een aardig archief dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle die ik gemaakt heb die heb ik nog.
Breng hem niet op ideeën.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Een topic waar men jou op je wenken bediend?
Je brengt me op ideeën!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Een topic waar men jou op je wenken bediend?
Zekersquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Spannende wedstrijd wel die Asperineanaal gooit best
Dat is het ook, en vaak kom je er niet eens achter of het beeld dat je hebt klopt met de werkelijkheid.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja en ook om het er over te hebben hier.
Ik heb een aantal keer Marssani getagd maar geen antwoord....ik weet het niet, ben er niet helemaal gerust op.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef tonja het volgende:
@:NZ al een tijdje niet gespot hier.
En @:marsani, hoe zou het met haar gaan.
Nee klopt... Soms is dat denk ik maar goed ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het ook, en vaak kom je er niet eens achter of het beeld dat je hebt klopt met de werkelijkheid.
Nee, ik dus ook niet...quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer Marssani getagd maar geen antwoord....ik weet het niet, ben er niet helemaal gerust op.
Ja fijn tochquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee klopt... Soms is dat denk ik maar goed ook![]()
Ik stuur je even een DMquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer Marssani getagd maar geen antwoord....ik weet het niet, ben er niet helemaal gerust op.
Sja... zeg het maar...quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef tonja het volgende:
Ja, dat laatste wist ik. Ik wist niet dat NZ ook ziek is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja... zeg het maar...
NZ is ziek en marsani érg ziek.
pfieuwquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Te laat
Je mag hem daar op z'n knopje drukken
Er drukt hier helemaal niemanquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Te laat
Je mag hem daar op z'n knopje drukken
Ja, marsani..zulks heftig nieuws voor haar. Ik hoop dat het desondanks 'goed' met haar gaat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef tonja het volgende:
179 users.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |