Best een shock inderdaad, maar is echt zoquote:
Dat jaar werd je ook helemaal doodgegooid met dit nummerquote:
Tot ze weer eens een nieuw album met wereldhits heeft, dan stijgt alles weer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Adele is as far as I'm concerned nu ook uit de top 100... ook ooit eens op 6 begonnen :/
Ja joh, doet ie leuk, echt waar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die veratje doet het lekker toch? Heerlijk ventje. Goed dit.
Ja toch man, ghehehequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die veratje doet het lekker toch? Heerlijk ventje. Goed dit.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat was toen het nog de top 22 was, hoop ik??
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb een grafhekel aan Alain Clark.
Was een eenmalige top 22 in 2010 inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat was toen het nog de top 22 was, hoop ik??
ik ben het zowaar met je eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
dit ken ik niet en ik had het liever zo gehouden.
Ik durf eigenlijk altijd wel voor mijn mening uit te komen hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je het altijd met me eens, alleen durf je dat niet toe te geven.
Dit nummer kwam uit een maand of wat nadat mijn vader was overleden, dat was wel vrij kutquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Stiekem haat ik dit omdat ik daddy issues heb zelf![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Stiekem haat ik dit omdat ik daddy issues heb zelf![]()
Dat Ringtone liedje was toch ook van hem?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hij begon als Nederlandstalige soulzanger. Dat was nog matiger
Ja, dit eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Je moet wel een enorm saaie theemuts zijn als je hierop stempt zeg. Wat een tyfusmuziek.
Ai dat is wel kut jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit nummer kwam uit een maand of wat nadat mijn vader was overleden, dat was wel vrij kut
Aan de andere kant, Alain heeft ook het Vakkenvullerlied van Simon geproduceerdquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:46 schreef Isorden het volgende:
Je talent verspillen door deze ooraids te produceren
Maar vermoed dat ik het anders alsnog niet veel aan had gevonden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit nummer kwam uit een maand of wat nadat mijn vader was overleden, dat was wel vrij kut
Hemeltergend slecht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Je moet wel een enorm saaie theemuts zijn als je hierop stempt zeg. Wat een tyfusmuziek.
Bijna, er rusht nog een nummer tussen.quote:
Die was nog wel soort van geinig op zich.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Alain heeft ook het Vakkenvullerlied van Simon geproduceerd
Vak voor de melk, vak voor de kaasquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Je bedoelt Bo-Rush?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:49 schreef jrwl het volgende:
Alain Clarke is eigenlijk een mislukte versie van Boris toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |