Ik heb nog geen enkel biertje gedronken. Zo maar even eentje pakken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb alle 8 de biertjes die ik rond 12 uur haalde wel op nu ja
oh? ik weet helemaal niets van al die mensen hier. Ja, Diaan ken ik vaagjes...quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, echt he. Ik sta zelf eigenlijk wel te kijken van hoeveel je van elkaar onthoudt
Dudequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb alle 8 de biertjes die ik rond 12 uur haalde wel op nu ja
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:28 schreef Fred_B het volgende:
Disco Inferno => Ik geloof dat ik Roxy
Wij weten vooral veel van jullie, heb ik het ideequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh? ik weet helemaal niets van al die mensen hier. Ja, Diaan ken ik vaagjes...
hoeveel flessen heb je?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:28 schreef djenneke het volgende:
Ik denk dat ik mij rosé zo eens op ga maken
Elk uur 1 was de deal toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dude
Je hebt de uitdaging wel met beide handen aangenomen, of niet?
Hahaha, kijken of je haar nog kent als ze straks weer oliebollen staat te bakkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh? ik weet helemaal niets van al die mensen hier. Ja, Diaan ken ik vaagjes...
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij weten vooral veel van jullie, heb ik het idee
Wij hebben een heftig jaar gehad i.v.m. de gezondheid van mijn vader. Hij is in mei verplicht opgenomen op een gesloten afdeling in het verpleeghuis. Hij heeft een progressieve vorm van dementie. Daarna is het nog even onrustig geweest v.w.b. zijn gezondheid maar hij is nu stabiel en gaat het naar omstandigheden goed.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, hoe is het met jullie? En met Twan en Lennon?
Live at the Apolloquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zal wel een utopie zijn dat A Song For Europe er ooit inkomt he
Wat een filosoof is het toch ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:29 schreef Zorro het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het slaat niet echt ergens op maar kon het niet laten. Sorry.
Hahaha, maar eentje, ik hou het rustig. Zo lang woon ik hier nog nietquote:
Jaquote:
De meeste uitspraken van Cruijff sloegen nergens opquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:29 schreef Zorro het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het slaat niet echt ergens op maar kon het niet laten. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |