Ik ben weggeblazen nadat ik de eerste keer dacht wtf..quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet ik nog wat meer naar luisteren. Weet dat onze @:Rellende_Rotscholier ernaar luistert.
Dat heb ik ook wel vaak hoor. Dat ik de eerste keer luister, een paar dagen daarna nog eens en dan denk: eigenlijk best lekker. Had eerst met Light van Kiwanuka; best matig. Pas later begon ik de schoonheid te zien (lol).quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ben weggeblazen nadat ik de eerste keer dacht wtf..
50 Ways To Leave Your Lover
Jeugdsentimentquote:
Kiwanukaquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel vaak hoor. Dat ik de eerste keer luister, een paar dagen daarna nog eens en dan denk: eigenlijk best lekker. Had eerst met Light van Kiwanuka; best matig. Pas later begon ik de schoonheid te zien (lol).
I'll Fly With You-ou-ou...!!,quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:03 schreef laxus13 het volgende:
Gigi natuurlijk het beste nummer volgend uur
Ik heb hier vorig jaar pas Cold Little Heart ontdekt, wat een genotsnummer is datquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel vaak hoor. Dat ik de eerste keer luister, een paar dagen daarna nog eens en dan denk: eigenlijk best lekker. Had eerst met Light van Kiwanuka; best matig. Pas later begon ik de schoonheid te zien (lol).
22quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:02 schreef Tris het volgende:
Volgende uur wordt wel een potje tijdreizen.
Tududududu tududududuquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:03 schreef laxus13 het volgende:
Gigi natuurlijk het beste nummer volgend uur
Love & Hatequote:Op vrijdag 27 december 2019 20:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb hier vorig jaar pas Cold Little Heart ontdekt, wat een genotsnummer is dat
Samequote:Op vrijdag 27 december 2019 20:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb hier vorig jaar pas Cold Little Heart ontdekt, wat een genotsnummer is dat
RosaliaGodinquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet ik nog wat meer naar luisteren. Weet dat onze @:Rellende_Rotscholier ernaar luistert.
Ik hoor geklaag dat er geen kneiter bij zit en dat vind ik wat overdreven. Het is een imponerend geheel waar ik nog lang luisterplezier van heb.quote:
Ouwe doos.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben zelfs te oud om het jeugdsentiment te vinden. Vind het gewoon echt een toffe plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |