Alleen maar boomers bij cam iddquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die bij de cube cam vallen tegen
Klopt, zag ze net weer de stad in lopen.quote:
Caribou, James Blake, Bonobo, Burial. Luistert en leertquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat moet nog een beetje komen. Dat Thom Yorke waar je het laatst over had moet ik nog een beetje plaatsen.
VERDOMME ANTICLIMAX.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zelfs nog liedje met hem gezongen
Ik krijg niet eens de kans om naar de wc te gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:51 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is echt een Godenuurtje aan het worden. Nu Thin Lizzy genot![]()
![]()
Moet je niet zoveel zuupnquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens de kans om naar de wc te gaan.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zelfs nog liedje met hem gezongen
Zeker! En dan komt ook Tears for Fears nogquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:51 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is echt een Godenuurtje aan het worden. Nu Thin Lizzy genot![]()
![]()
Ik heb nog geen alcohol op sinds ik wakker ben.quote:
Het favoriete nummer van Hans Teeuwenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Zeker! En dan komt ook Tears for Fears nog
Haat/liefde met TfFquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die man heeft fijne muziek gemaakt jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:49 schreef Tris het volgende:
Net reageerde iemand met What can I say. Ik vroeg of die erin stond maar niet dus.
Gaat op mijn lijstje voor volgend jaar. Boz Scaggs.
High nog five!quote:
Jammer, niet interessant danquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
We krijgen nog de Common Lynnotsquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:53 schreef Isorden het volgende:
Staat helaas niet heel Phil Lynott in de lijst
En niet veel later nog een keer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:53 schreef MTheBassman het volgende:
Ah, ik zie The Script aan het begin van het volgende uur, ik weet alvast mijn rookpauze in te plannen.
Ik heb de laatste tijd teveel Hans Teeuwen geluisterd dus ik ken heel veel stukjes uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het favoriete nummer van Hans Teeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |