Grote tieten?quote:
Say what nowquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Johnny Cash
Ooit nog mogen ontmoeten
Deze man stelt de belangrijke vragen hier.quote:
Iets teveel hitlijst, maar briljante platen gemaakt. Ik vind Secretly underrated.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
Skunk Anansie was ook al zo'n topconcert.
Mijn zus appt over en weer met d'r vriendin als Blof of Kensington op de TV is. (lol)quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat siert je. Iets dat nogal eens ontbreekt bij jouw generatie, pratend over jouuwwww generatie.
de chocolademuffin hier ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:49 schreef PzKpfw het volgende:
Pindarotsjes zijn echt fkng lekker btw.
Je leert snel. Is de electronische kant al aan bod geweest>?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn zus appt over en weer met d'r vriendin als Blof of Kensington op de TV is. (lol)
Al ben ik ook pas sinds anderhalf jaar een beetje van de gebaande wegen afgestapt en de verdieping opgezocht.
Zelfs nog liedje met hem gezongenquote:
Ook geen Lido Shuffle zie ik. Schandalig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:49 schreef Tris het volgende:
Net reageerde iemand met What can I say. Ik vroeg of die erin stond maar niet dus.
Gaat op mijn lijstje voor volgend jaar. Boz Scaggs.
SOOOOWWWW das wel ergquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ook geen Lido Shuffle zie ik. Schandalig.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zelfs nog liedje met hem gezongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |