Ik kreeg een vibe door...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat ookToevallig vandaag ook naar gekeken. Gran Canaria gaat het wrs worden.
Cambodia denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Kygo Remix hiervan is ook mooi.
Maar dat zeg ik elk jaar geloof ik.
Wildenburg?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik wil sowieso Wildeburg weer doen, dus moet even kijken of er nog puf is voor iets anders. Vorig jaar was ik na WB geheel klaar de rest van de zomer.
Verdorie. Ga ik daar de mist in zeg.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een feit (waar of niet) kun je niet vinden.
Dat heb je goed door gekregen dan. Ik heb het daar toch helemaal niet over gehad?quote:
Dat zijn teksten. Wel mee eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]![]()
Kygo moet wel de grootste aids zijn die bestaat in muziekland
Jaja, woordgrappen zijn zo makkelijk nog niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdorie. Ga ik daar de mist in zeg.
Goeie icm je gebruikersnaamquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef Sfeermaker het volgende:
kaarsjes aan, rozenblaadjes op het bed en batsen voor het vaderland
Nice.quote:
Met zo'n username verwacht ik niet anders.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef Sfeermaker het volgende:
kaarsjes aan, rozenblaadjes op het bed en batsen voor het vaderland
Ik vind stiekem zijn versie van Higher Love best wel fijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Kygo Remix hiervan is ook mooi.
Maar dat zeg ik elk jaar geloof ik.
Hier kun je toch niet stil bij zitten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef Kyran het volgende:
Dit is kort pittig glibber van je stoel muziek?
In zijn reguliere show en vooral in combinatie met Frank vind ik hem vrij vervelend maar hier is ie echt goed te pruimen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
Wouter van der Goes is geen pursenelitie, maar hij doet dit geheel uitstekend.
Nee. dit is sool.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef Kyran het volgende:
Eenschquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik vind stiekem zijn versie van Higher Love best wel fijn
kpk's die in het cafe tegen elkaar staan aan te schurenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef Kyran het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |