SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 28-12-2019 13:47:42 ]
Diaan zit in gedachten al achter het nieuwe stuur...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:19 schreef just me het volgende:
Dank voor het sluiten Diaanen super bedankt Mad voor het openen
Over wie de oliebollen dit jaar bakt en het afsluiten van de brievenbussen met Oud & Nieuw...quote:zo nog even een buurtoverleg en daarna lekker nietsdoen
Nee joh hoe we er achter komen of er al dan niet steekpenningen in het spel zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over wie de oliebollen dit jaar bakt en het afsluiten van de brievenbussen met Oud & Nieuw...![]()
en hoe is dat?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh hoe we er achter komen of er al dan niet steekpenningen in het spel zijn
een van de buren heeft in de gemeenteraad gezeten.... het is gewoon leuk om aan dat idee te denken maar je komt er toch niet achterquote:
Is het nog wat dat darten?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef Rafeiro het volgende:
Bij darten hoeft het geluid niet aan en moet nog even wakker blijven, want morgen verjaardag van mijn nichtje. Daarvoor is dit wel goede muziek.
Al word ik van hardcore over het algemeen juist rustig
Zit altijd een soort van harmony in, niemand snapt het, maar gebruikte "vroeger" echt (happy) hardcore om in slaap te vallen
Volg het maar half nu, wel wat leuke scores, maar niet echt bijzonder.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het nog wat dat darten?
Heb het dit jaar nauwelijks gevolgd op TV, maar weet wel dat er al aardig wat Top 10 rankings uit zijn gevlogen...
Dit is niet echt hardcore, zit een beetje tussen hardcore en jumpstyle in.
Maar ik wissel nog wel zo, denk ik...
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
MvG nu, die kijk ik wel even met geluid.
Omdat ik morgen met Melting naar de Efteling gaquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:52 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Waarom zou je een wekker zetten, just me?
Ah, dat is leuk!quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:53 schreef just me het volgende:
[..]
Omdat ik morgen met Melting naar de Efteling ga
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:45 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Morgenochtend maar wel een wekker zetten
Goedemorgen dames.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:52 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Waarom zou je een wekker zetten, just me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |