Er mogen er wat mij betreft wel 25 uit, zodat we plaats krijgen voor goede muziekquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze mogen best wat hoger ja.
Nou ja, niet allemaal. Zitten ook een paar saaie tussen.
Die bubbel versie is echt niet te vergelijken met dezequote:
Ik ben er weer!quote:
Het was een kuffer die inderdaad niks toevoegde, dus nogal nutteloos buiten het "he kijk mij eens kunnen zingen" gehaltequote:Op vrijdag 27 december 2019 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Pff, hier valt die Mikkel Bubbel versie toch helemaal bij in het niet.
Dit is zoveel meer. Fenomenaal!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die bubbel versie is echt niet te vergelijken met deze
Muse deed het inderdaad ook erg netjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
De versie van Muse is overigens ook heel aardig, maar komt niet in de buurt bij deze natuurlijk.
Mjoesversie is ook heerlijk, Matt Bellamy op z'n topquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
De versie van Muse is overigens ook heel aardig, maar komt niet in de buurt bij deze natuurlijk.
Wel eens gehoord.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:13 schreef Zorro het volgende:
Ik zie het alweer, allemaal mensen die de Bonamassa versie niet kennen
Dit is en blijft toch wel echt de klassiekerquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:13 schreef Zorro het volgende:
Ik zie het alweer, allemaal mensen die de Bonamassa versie niet kennen
https://luckytv.nl/npo-1-bestond-nog-niet/quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, deze tune. Waar is die ook alweer van?
Hermana?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:14 schreef Tris het volgende:
Mijn dochters hebben hun tweede naam te danken aan muziek van deze man.
Anne?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:14 schreef Tris het volgende:
Opzij en Opzij...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:14 schreef Tris het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |