een bepaald persoon maakte illegale versies van pcprogramma's volledige versie. Bij het installatieprogramma zat altijd een foto van de hond van diegene en dit nummer,quote:
Of ze een bepaalde achterkant hebben:quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zal het in de gaten houden, waar moet ik specifiek op letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:28 schreef Strani het volgende:
Ik zit nu foto's van Paolo Conte te kijken; Nooit gedacht dat hij er zo uit zou zienKan zo in The Irishman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken geen Fins, ook geen Frans. Ik ken wel een Fin uit StarWarsquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Er staat heel groot HERDENKING in het Fins op.
met je trekzak?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
De grapjes om de liedjes vind ik eigenlijk het leukste aan deze topicreeks
Zou dit nummer niet meteen verbinden aan illegale pc softwarequote:Op vrijdag 27 december 2019 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
een bepaald persoon maakte illegale versies van pcprogramma's volledige versie. Bij het installatieprogramma zat altijd een foto van de hond van diegene en dit nummer,
FN-2187quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ken geen Fins, ook geen Frans. Ik ken wel een Fin uit StarWars
Wat een spuuglelijk ding, maar die valt wel op ja. Ik zal er naar uitkijkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of ze een bepaalde achterkant hebben:
https://www.2-euromunten.nl/2-euromunten-finland/
Die van dit jaar valt wel op:
[ afbeelding ]
diegene dus wel en daardoor ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou dit nummer niet meteen verbinden aan illegale pc software
Behalve als ze te geforceerd zijnquote:
Het doet mij nog het meest denken aan ofwel een schematische weergave van een molecuul, ofwel het icoontje voor een categoriale variabele in SPSS.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of ze een bepaalde achterkant hebben:
https://www.2-euromunten.nl/2-euromunten-finland/
Die van dit jaar valt wel op:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:29 schreef Isorden het volgende:
Oooooooh is dat dit nummer van Simple Minds
ja nee niet te geforceerd trekken, das niet goed voor je zakquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Behalve als ze te geforceerd zijn
Nenaquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:31 schreef MTheBassman het volgende:
Irgendwer Irgendwo>Someone Somewhere
100 jaar Finse grondwet, drie gescheiden machten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het doet mij nog het meest denken aan ofwel een schematische weergave van een molecuul, ofwel het icoontje voor een categoriale variabele in SPSS.
FYPquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:31 schreef MTheBassman het volgende:
Anyplace, Anywhere, Anytime > Irgendwer Irgendwo > Someone Somewhere
Dat klinkt redelijk logisch.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
100 jaar Finse grondwet, drie gescheiden machten.
Maar zo doen we dat toch altijdquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:32 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een bak ongemakkelijkheid weer in het cafemannen die stiekem dansen en als de camera komt schuchter wegkijken
Fat!quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn eerste concert:
[ afbeelding ]
Mijn eerste concert was niet veel later, maar dan wel met paps en mams.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn eerste concert:
[ afbeelding ]
De nazomer van 2003. Ultiem jeugdsentimentquote:
Starless heeft er een aantal jaar ingestaan, die werd toen ook helemaal gedraaid en dat nummer zorgde voor veel ophef hier.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wat me super tof zou lijken om in de lijst te hebben buiten King Crimson, die al lang en breed er in had moeten staan is zo'n band als Casiopea
Kan me alleen niet voorstellen dat je die er ooit in gaat krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |