En het publiek zo tegen ze is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
Sowieso dat darters ook onzeker worden omdat het een wijf is
Handicap voordeel?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
Sowieso dat darters ook onzeker worden omdat het een wijf is
Het is meer dat je gaat nadenken; Het zal toch niet he? JAWELquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En het publiek zo tegen ze is.
Kuipvrees
Rick weet wel wat tegen kuipvrees.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En het publiek zo tegen ze is.
Kuipvrees
Contenderticket dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:48 schreef Momo het volgende:
PDC wil natuurlijk dat ze veel ver komt. Als ze kwartfinale haalt zie ik hun haar wel Premjur Liek ticket geven
@Poepz0rquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:48 schreef houdjemond het volgende:
Hoiik kijk nóóit maar wil Sherrock even zien
Wees welkom.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:48 schreef houdjemond het volgende:
Dat zou echt bezopen zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:48 schreef Momo het volgende:
PDC wil natuurlijk dat ze veel ver komt. Als ze kwartfinale haalt zie ik hun haar wel Premjur Liek ticket geven
Krijgt ze sowieso al.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:48 schreef Momo het volgende:
Dan krijg je pas echt opmerkingen dat degene die tegen haar mag het gemakkelijk krijgt.quote:
Verrassend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:48 schreef houdjemond het volgende:
Het is hier een warm badquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:48 schreef houdjemond het volgende:
Deed ze al dit jaarquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand al iets gelezen of Sherrock plannen heeft naar Q School te gaan?
Gaat niet gebeuren. Heeft ook een baan en kindje. Is kapster eigenlijk. Ashton zat er dichtbij vorig jaar geloof ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey!quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:48 schreef houdjemond het volgende:
Ja Ashton miste tourkaart op 2 winstpotjes.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Heeft ook een baan en kindje. Is kapster eigenlijk. Ashton zat er dichtbij vorig jaar geloof ik.
Jawaddequote:Op vrijdag 27 december 2019 16:50 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nou meid, weer terug de keuken in
Ik blijf t zeggen, net zoals in alle eerdere wedstrijden: de tegenstander komt nog wel terugquote:
Maarja kaart hebben zegt nog niks natuurlijk. Je moet daarna ook wat gaan winnen hier en daar. Het blijft bijzonder dat Sherrock bij de dames nooit zo goed is. Ashton wel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja Ashton miste tourkaart op 2 winstpotjes.
Geef ik ook eerlijk toequote:
Hoe bedoel je dat?quote:
Scorend niet zo, maar die dubbels zijn heel sterkquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:51 schreef Doevelaer het volgende:
Ze staat ook gewoon voor de 3e wedstrijd op rij meer dan prima te gooien
Ashton heeft wel de challenger tour gedaan en daar op 1 of 2 toernooitjes na nauwelijks meer dan 1 potje gewonnenquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maarja kaart hebben zegt nog niks natuurlijk. Je moet daarna ook wat gaan winnen hier en daar. Het blijft bijzonder dat Sherrock bij de dames nooit zo goed is. Ashton wel.
Hmm, op haar piek wel natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:51 schreef Doevelaer het volgende:
Heeft ze niks te zoeken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eens, maar aan de andere kant moet je je als darter hier voor kunnen afsluiten. Zelfde als voetballers het publiek moet negeren.quote:
Gooit wel prima gemiddeldes. Niet altijd natuurlijk. Sherrock kan gewoon 65 gemiddeld gooien op BDO WK dalijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ashton heeft wel de challenger tour gedaan en daar op 1 of 2 toernooitjes na nauwelijks meer dan 1 potje gewonnen
Ze heeft in één leg 2x 180 en 1x 24 gegooid. Dat vat alles wel samenquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, op haar piek wel natuurlijk
Over het geheel genomen is het eigenlijk niet heel bijzonder maar dat komt meer omdat ze compleet wegvalt soms
En omdat de tegenstander flinke chokes hebben op de beslissende momenten door de druk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over het geheel genomen is het eigenlijk niet heel bijzonder maar dat komt meer omdat ze compleet wegvalt soms
Alsnog gooit ze 90+. 24 en dan 180 maakt alsnog 100 gemiddeld. Het ziet er wel vreemd uit natuurlijk. Maar als ik 4 x 100 gooi is mijn gemiddelde even hoog als haar, hoe gek ook.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze heeft in één leg 2x 180 en 1x 24 gegooid. Dat vat alles wel samen
Ja preciesquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De vrouwelijke James Wade.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:53 schreef BB-King het volgende:
Ze gooit weer rond de 90 gemiddeld maar met een 60% finishpercentage is dat voldoende.
Ja. DAT is wat het zo bizar maakt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:51 schreef Doevelaer het volgende:
Vergeet het finishpercentage niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze kan haar niveau ook aanpassen. Kijk vrouwen WK dan gooit ze vaak minder.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. DAT is wat het zo bizar maakt.
Alsof ze ineens haar nivo kan aanpassen aan wat nodig is voor het WK.
Gooien op nivo van je tegenstander (dus tegen een andere vrouw die 20, 30 punten minder gooit dan zelf ook minder gooien).
Bizar. 96 gemiddeld voor Dobey ... dat is 99 van de 100x genoeg.
Maar die dubbels van Sherrock... bizar echt bizar.
Daar helpt dat publiek ook wel bij natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En omdat de tegenstander flinke chokes hebben op de beslissende momenten door de druk.
Omdat op de vloer het niveau veel hoger ligt. Erg knap van haar, maar alles zit mee en scorend is het maar 80-90 hoor.quote:
Alleen de dubbels zijn van belangquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:53 schreef BB-King het volgende:
Ze gooit weer rond de 90 gemiddeld maar met een 60% finishpercentage is dat voldoende.
Ja daarom, dat merk je heel erg.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar helpt dat publiek ook wel bij natuurlijk.
Mag dat zonder tourkaart??quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:53 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaat krijgt ze een PL plek!
Spelers leggen zichzelf nu ook extra druk op. Zo van; Suljovic ging eruit tegen haar, gaat mij niet gebeuren etc etc.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom, dat merk je heel erg.
Dat is sowieso vreselijk bij dartsquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar helpt dat publiek ook wel bij natuurlijk.
Er zijn zat mannen die hetzelfde doen. Wade gooide ooit 3 met 501 op het bord.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze verkopen gewoon minder reclame omdat de kerst voorbij is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:55 schreef Tagliano het volgende:
We hebben echt nog geen pijl gemist he, lijkt of RTL de reclame effe wat beter verdeelt
Of was dat altijd al in de middag doordeweeks
PL is een invitatietoernooi. Is geen onderdeel van de rankings, dus ja dat mag.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Mag dat zonder tourkaart??![]()
![]()
mister hearn zal daar wel oren naar hebben, die ziet een nieuwe markt. Lekker cashen.
De schaamte is nu wel minder om eruit te gaan tegen haar omdat je niet de enige bent.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Spelers leggen zichzelf nu ook extra druk op. Zo van; Suljovic ging eruit tegen haar, gaat mij niet gebeuren etc etc.
Ja nee, volledig met je eens. Maar ik had verwacht dat ze er in de 1e ronde met 3-0 af zou gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil best even bij Fallon ingrijpenquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Dit kan echt niet. Kan er een mod ingrijpen 😁?
Oh dat zal ik ook wel hebben ingevuld met voorspellen jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja nee, volledig met je eens. Maar ik had verwacht dat ze er in de 1e ronde met 3-0 af zou gaan.
Als ik die loose darts er bij mij uit kon krijgen kon ik ook aardig wat bij elkaar verdienen op het WK.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:57 schreef Tagliano het volgende:
Als ze die loose darts er nog uit zou kunnen krijgen kolere
Wat dorstig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil best even bij Fallon ingrijpen
Ben jij zo sterk op de dubbels ouwe reusquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik die loose darts er bij mij uit kon krijgen kon ik ook aardig wat bij elkaar verdienen op het WK.
Moet je wel van de zolderkamer af komen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik die loose darts er bij mij uit kon krijgen kon ik ook aardig wat bij elkaar verdienen op het WK.
Als ik die loose darts eruit krijg wel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben jij zo sterk op de dubbels ouwe reus
Nog een leuk gifje aub.quote:
Ik denk het wel genot. Maar niet 2 x.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
We gaan die 9 niet meer zien hè. Misschien mvg of zwaan maar ik denk het niet
Hoi, ik ben D. Duck.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:59 schreef Poepz0r het volgende:
IK ZIE ALLEMAAL NIEUWE USERS IN DIT TOPIC EN DAT IS NIET GOED VOOR MIJN AUTISME. #Prikkels
Beetje voorbarig dit Rens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
Wel een 9 dit wk?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk het wel genot. Maar niet 2 x.
Nee, gaat wel weer een paar jaar duren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ik voel liefde.quote:
Counterdartsquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:00 schreef Tagliano het volgende:
Toch ook knap om een setje met 6 punten minder gemiddeld te pakken
Nou, dan ga je toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:59 schreef Poepz0r het volgende:
IK ZIE ALLEMAAL NIEUWE USERS IN DIT TOPIC EN DAT IS NIET GOED VOOR MIJN AUTISME. #Prikkels
Fallon my dick Sherrockquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:01 schreef Poepz0r het volgende:
Fallon Bukakke Sherrock is dat wat om in te sturen als bijnaam allen?
Precies, Dobey gooit meer dan prima.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:03 schreef Slobeend het volgende:
Dit kan niet lang goed gaan voor Fallon.
Deed Evetts ook genot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies, Dobey gooit meer dan prima.
Fixed.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus wat is ze scorend ineens slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |