Stond voor het eerst in de keuzelijst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:32 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo is dat Christmas Lights van Coldplay trouwens ineens opgepikt? Zat het in een reclame ofzo![]()
Ik zou eerder Theme of Local Hero verwachten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk best opvallend dat Theme from Cal van Knopfler nog nooit in de lijst heeft gestaan (volgens mij)
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:32 schreef Fred_B het volgende:
Uit de Top 1000 gevallen voor de meeschrijvers.
Is dat Local Hero? Die is episch namelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk best opvallend dat Theme from Cal van Knopfler nog nooit in de lijst heeft gestaan (volgens mij)
Dat nummerquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik zou eerder Theme of Local Hero verwachten.
Boven of onder?quote:
Met nog een miljoenmiljard andere kerstplaten om onduidelijke redenen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:33 schreef Spies het volgende:
[..]
Stond voor het eerst in de keuzelijst.
Nee, Theme from Cal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is dat Local Hero? Die is episch namelijk.
Die heeft 'm wel gehaaldquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik zou eerder Theme of Local Hero verwachten.
Hmzzquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:33 schreef Spies het volgende:
[..]
Stond voor het eerst in de keuzelijst.
Er stonden ineens tigduizend kerstnummers in de voorkeuzelijst. Leuk, zo net voor kerst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:32 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo is dat Christmas Lights van Coldplay trouwens ineens opgepikt? Zat het in een reclame ofzo![]()
Die is prachtig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Someone Like You mag wel weer terug de top 100 in
Nee hoor.quote:
helemaal nooit?quote:
Iemand met jouw quizkennis hoef ik dat toch niet te vertellen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |