SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
Goede discussie welquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
1200 hoger vinden dan plaats 400.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:17 schreef Kyran het volgende:
Caroline, onmogelijke kut doos dat je er bent.
Wat een mutsquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Plaats 1200 hoger vinden dan plaats 400.
Is dat die sidekick? Dat is wel een glutenvrij vrouwspersoontje jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:17 schreef Kyran het volgende:
Zijn we óók weer eens. Vreselijkste sidekick daarquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:17 schreef Kyran het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze heeft geen bonus gekregen, ik dacht dat Mark Hollies was overleden.
Hoe hoog staat "Love Is In The Air" dit jaar?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zijn we óók weer eens. Vreselijkste sidekick daar
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat die sidekick? Dat is wel een glutenvrij vrouwspersoontje ja
Ze flipt de tabel en lijst andersom, dan klopt het wel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:18 schreef Bos81 het volgende:
Dus zij vindt dus ook dat RKC Waalwijk hoger staat dan AZ
Ajax onderaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:18 schreef Bos81 het volgende:
Dus zij vindt dus ook dat RKC Waalwijk hoger staat dan AZ
Maar dan zitten ze nog wel in de champion's league toch?quote:
Hier heb ik geen problemen mee.quote:
Ja, zo'n irritant figuur. Stenders doet vaak z'n best om haar wat aan te leren, maar mevrouw negeert het of is het na 3 dagen alweer vergeten. Snap niet wat ze daar doet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat die sidekick? Dat is wel een glutenvrij vrouwspersoontje ja
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe hoog staat "Love Is In The Air" dit jaar?
De mooiste Hollies staat er al jaren niet meer in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooiste Hollies en Snowy White maken dit uur ondanks de overige platen de moeite waard
Touchéquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax is een parodie op een voetbalvereniging.
Nou idd zeg, hadden ze toch wel wat spontaners neer kunnen zettenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Leuke woordgrap, die had ik niet kunnen bedenken!quote:
Ik meen dat dit onjuist is, gezien het feit er nog geen topic over actief is in VBL, waar dit voor Feyenoord en PSV wel het geval is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee hoor, de mooiste staat gewoon netjes het hoogste van hun noteringen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De mooiste Hollies staat er al jaren niet meer in.
Wat een lelijke vrouw is datquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:17 schreef Kyran het volgende:
Met iets minder voortandquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou idd zeg, hadden ze toch wel wat spontaners neer kunnen zetten
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bus Stop?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wes?quote:
Sorry Mex. Ik sloeg even wat berichten over.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke woordgrap, die had ik niet kunnen bedenken!
EMI besloot dat dusquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vervolgens besloten de vrinden van Radiohead vrolijk Lana del Rey aan te klagen.
Ik zou met Lana heel iets anders doenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vervolgens besloten de vrinden van Radiohead vrolijk Lana del Rey aan te klagen.
Long Tall Woman? Of die ene met die hele lange titel?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een bal in dr bakkes zou ik r wel doenquote:
Familie van Hans?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Doet Stenders het trouwens nog steeds met Margje Teeuwen?
Hmmja.quote:
Die laatste ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Long Tall Woman? Of die ene met die hele lange titel?
Al 10 jaar niet meerquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Niet meer, toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Serieus?quote:
Zooo, anders ik welquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zou met Lana heel iets anders doen
Dat zouden ze bij haar ook niet durven denk ik, haar kennendequote:Op vrijdag 27 december 2019 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is in ieder geval niet gecensureerd.
Bos! Ik zie nu pas dat je hier meepostquote:
Ja, anger management.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:25 schreef PippenScottie het volgende:
Doet Alanis nog iets tegenwoordig?
Ik ben ook #teamcarolinequote:Op vrijdag 27 december 2019 15:25 schreef Homdeck het volgende:
Caroline vind ik best een leuke vrouw. Zolang ze niet als een geit aan het lachen is.
Nu krijg ik flashbacks van klysma’s bij Patty Brard, thanks.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Dat zou je toch moeten wetenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:25 schreef BillDauterive het volgende:
You Outta Know duurt langer dan ik dacht.
AND EVERYTIME I SCRATCH MY NAILS DOWN SOMEONE ELSE'S BACK I HOPE YOU FEEL IT, OHH CAN YOU FEEL IT?quote:
ChatGirlquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bos! Ik zie nu pas dat je hier meepost![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:25 schreef livelink het volgende:
Volgens mij het eerste nummer waar ik op gestemd heb dat ik ook daadwerkelijk hoor
Al niet meer gezien sinds voor jij weggingquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:26 schreef alopio het volgende:
Ja aangekomen in Finland.
Hoe gaat het met onze vriend Robert
Ja, ik dacht mezelf eens te verrassenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Je hebt op allemaal nummers gestemd die je nog nooit gehoord hebt?
Vonden ze zelfs bij Pink Floyd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Echt mega genot deze plaat. Snowy is sowieso een geweldige gitarist
En Coldplay niet te vergetenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik krijg Dumb & Dumber visioenen nu.
Dus deze uit 1984 vind je niks?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef DireStraits7 het volgende:
In de jaren '70 hadden ze gewoon de beste productie. Punt.
Dit is uit de jaren 80, toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef DireStraits7 het volgende:
Dit is een beetje iets té.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef DireStraits7 het volgende:
Brothers in Arms is ook extreem mooi.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef Bugno3 het volgende:
Al die liefde hier en dan zoveel haat voor Dire Straits. Terwijl dit gewoon Brothers In Arms gitaarwerk heeft.
Dire Straits is purequote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef Bugno3 het volgende:
Al die liefde hier en dan zoveel haat voor Dire Straits. Terwijl dit gewoon Brothers In Arms gitaarwerk heeft.
Nog lekker ongepolijst, rauw en geen 200 lagen post-productie er aan toegevoegdquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef DireStraits7 het volgende:
Maar tegelijkertijd technisch beter dan het regelmatig rammelende 60s-geluid.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nog lekker ongepolijst, rauw en geen 200 lagen post-productie er aan toegevoegd
Snowy White was wel eerderquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef Bugno3 het volgende:
Dan vind je Telegraph Road zeker ook te langquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Snowy White was wel eerder![]()
ik vind Brothers in Arms mooi als het bij de singleversie blijft, anders duurt ie mij te lang
Korte nummers is geen onderdeel van het vocabulaire van Dire Straitsquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
ik vind Brothers in Arms mooi als het bij de singleversie blijft, anders duurt ie mij te lang
Laat me duidelijk zijn, ik kan allebei goed hebben, al is dit me aan de softe kant.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Komt ook omdat dit liedje er maar één keer in staatquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef Bugno3 het volgende:
Hun albums staan vol met korte nummers..quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Korte nummers is geen onderdeel van het vocabulaire van Dire Straits
Rammelend jaren 60 geluidquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:29 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd technisch beter dan het regelmatig rammelende 60s-geluid.
Omdat het Coldplay is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:32 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo is dat Christmas Lights van Coldplay trouwens ineens opgepikt? Zat het in een reclame ofzo![]()
quote:
Stond voor het eerst in de keuzelijst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:32 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo is dat Christmas Lights van Coldplay trouwens ineens opgepikt? Zat het in een reclame ofzo![]()
Ik zou eerder Theme of Local Hero verwachten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk best opvallend dat Theme from Cal van Knopfler nog nooit in de lijst heeft gestaan (volgens mij)
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:32 schreef Fred_B het volgende:
Uit de Top 1000 gevallen voor de meeschrijvers.
Is dat Local Hero? Die is episch namelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk best opvallend dat Theme from Cal van Knopfler nog nooit in de lijst heeft gestaan (volgens mij)
Dat nummerquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik zou eerder Theme of Local Hero verwachten.
Boven of onder?quote:
Met nog een miljoenmiljard andere kerstplaten om onduidelijke redenen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:33 schreef Spies het volgende:
[..]
Stond voor het eerst in de keuzelijst.
Nee, Theme from Cal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is dat Local Hero? Die is episch namelijk.
Die heeft 'm wel gehaaldquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik zou eerder Theme of Local Hero verwachten.
Hmzzquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:33 schreef Spies het volgende:
[..]
Stond voor het eerst in de keuzelijst.
Er stonden ineens tigduizend kerstnummers in de voorkeuzelijst. Leuk, zo net voor kerst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:32 schreef TheVulture het volgende:
Die is prachtig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Someone Like You mag wel weer terug de top 100 in
Nee hoor.quote:
helemaal nooit?quote:
Iemand met jouw quizkennis hoef ik dat toch niet te vertellen?quote:
Vooral een schitterende tekst heeft dat nummerquote:
Aan quizkennis heb je dan weinig als ze dat nooit vragenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Iemand met jouw quizkennis hoef ik dat toch niet te vertellen?
Wees blij dat ze geen lied heeft gemaakt over het inleiden van haar bevallingquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Toen Adele net ingeleid werd met "een nummer over haar ex" zat ik er echt zo bij van, oh dus net als al haar andere nummers
Jammer dat ik niet kan luisteren naar meeste nummers van Barbra.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:35 schreef Bugno3 het volgende:
Vergelijk de stem van La Streisand nou eens met Adele...
Omdat het leuker is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Hoezo staat dit hoger dan vrijwel alles van Bee Gees?
Omdat dat kutgepiep voor de helft achterwege blijft.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Hoezo staat dit hoger dan vrijwel alles van Bee Gees?
Kippenvel inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:35 schreef Bugno3 het volgende:
Vergelijk de stem van La Streisand nou eens met Adele...
Dat geldt ook wel voor Words, Massachusetts, To Love Somebody en Spicks and Specks.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Omdat dat kutgepiep voor de helft achterwege blijft.
Shots fired.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haar nummers gaan daar echt niet heen stijgen hoor.quote:
En New York Mining Disaster 1941quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geldt ook wel voor Words, Massachusetts, To Love Somebody en Spicks and Specks.
Zo kun je ook elk nummer van Taylor Swift inleiden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Toen Adele net ingeleid werd met "een nummer over haar ex" zat ik er echt zo bij van, oh dus net als al haar andere nummers
Mijne ook, die vind ik wel mooiquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:37 schreef Bugno3 het volgende:
Woman In Love is mijn favoriete Streisand denk ik.
Nouja, een DAB komt dan steeds dichterbij.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Haar nummers gaan daar echt niet heen stijgen hoor.
Voor het eerst buiten de top 1000. Stond eerste editie top 100.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:37 schreef Bugno3 het volgende:
Woman In Love is mijn favoriete Streisand denk ik.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan moet ze nog een flink stuk stijgen, hoor
Ja dat gebeurt bij mij alleen als er iemand op m'n tenen staatquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:38 schreef Bugno3 het volgende:
Ze heeft zo'n aparte en herkenbare omslag van laag naar hoog
Zelfs met de inzet van dé troefkaart zal dat er inderdaad niet echt inzitten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Haar nummers gaan daar echt niet heen stijgen hoor.
Please, be yentl..quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, een DAB komt dan steeds dichterbij.
Wij weten niet hoe die plaat is opgenomen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt bij mij alleen als er iemand op m'n tenen staat
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zo kun je ook elk nummer van Taylor Swift inleiden.
jezus hee, das wel heuuuul laag.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Voor het eerst buiten de top 1000. Stond eerste editie top 100.
Misschien heeft iemand in d'r neus geknepenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij weten niet hoe die plaat is opgenomen.
Terwijl diegene gewoon iets uit het keukenkastje wilde pakken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand in d'r neus geknepen
Ik vind dit zelf juist een heel mooie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:40 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vraag me oprecht af hoe dit nummer nog zoveel stemmen heeft. Ik vergeet altijd dat dit nummer bestaat.
Oh is die ook wel hoor, neemt niet weg dat ik deze altijd vergeet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit zelf juist een heel mooie.
Dat geldt toch voor de helft van de T2000?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:40 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vraag me oprecht af hoe dit nummer nog zoveel stemmen heeft. Ik vergeet altijd dat dit nummer bestaat.
Met Romana op de scooter dan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat seks met madonna er niet meer in?
Zal jou eens voortkabbelenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is als een beekje dat voortkabbelt
Dat ga ik dus even opzoeken nuquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:41 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben ooit eens enthousiast een album van Zucchero gaan luisteren, krijg je allemaal raggende Italiaanse gitaarrock fur keerls
Deze man weetquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Overigens nog even een latevoor Alannah Myles, die bas
![]()
![]()
Harde metal?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[..]
Ik voel een FOK!-band aankomen
Nu kijken of we Ringo nog kunnen vragen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[..]
Ik voel een FOK!-band aankomen
Ben zo nu en dan op zoek naar nieuwe nummers om te spelen, en die speel ik al langere tijd, recent redelijk wat nummers van Pat Benatar ontdekt die ook gewoon een heerlijke baslijn hebbenquote:
Hennie Huisman heeft ook tijd genoeg.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nu kijken of we Ringo nog kunnen vragen.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lucie Silvas en Marco Borsato.
Toch het origineel?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt dat je dit weer in mijn geheugen plantquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dat heb je altijd, je kan helaas niet alles meekrijgen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben zo nu en dan op zoek naar nieuwe nummers om te spelen, en die speel ik al langere tijd, recent redelijk wat nummers van Pat Benatar ontdekt die ook gewoon een heerlijke baslijn hebben
Heb het gevoel dat ik zo nog veel meer over het hoofd heen heb gezien
Probeer eens wat van Justicequote:Op vrijdag 27 december 2019 15:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben zo nu en dan op zoek naar nieuwe nummers om te spelen, en die speel ik al langere tijd, recent redelijk wat nummers van Pat Benatar ontdekt die ook gewoon een heerlijke baslijn hebben
Heb het gevoel dat ik zo nog veel meer over het hoofd heen heb gezien
leuk voor oma iddquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:44 schreef peaceman het volgende:
Ik zou hier nooit op stemmen, maar hoort er wel in zo’n zuchero
God wat hebben die dit nummer verpest.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |