Vind het echt stom dat River niet eens in de T2000 staat, terwijl er een hoop derderangs kerstplaatjes wel in staanquote:
neequote:Op vrijdag 27 december 2019 14:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heb je Cuby al gespeeld? Dat geeft zelfs op mijn gitaar al een episch gevoel.
Dat ligt eraan hoe vol je je glazen schenkt en of het gaat om Radler 0.0 of Westmalle Tripel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:51 schreef Bugno3 het volgende:
Als ik nu elk uur een biertje neem, hoe ver in de nacht kom ik dan denken jullie?
en dat terwijl Song instead of a kiss veeeeeeeeeeeeel mooier is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:52 schreef TheVulture het volgende:
Deze doet het wel heel steady in de lijst, al jaren aan een stuk
Doe een adje kratje!quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:51 schreef Bugno3 het volgende:
Als ik nu elk uur een biertje neem, hoe ver in de nacht kom ik dan denken jullie?
als je alleen tripels neemt ben je voor etenstijd al wel knock-out.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:51 schreef Bugno3 het volgende:
Diekenikniequote:Op vrijdag 27 december 2019 14:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dat terwijl Song instead of a kiss veeeeeeeeeeeeel mooier is.
Heeft zij ook andere liedjes gezongen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dat terwijl Song instead of a kiss veeeeeeeeeeeeel mooier is.
volgens mij staat zelfs Big Yellow Taxi er niet meer in...quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vind het echt stom dat River niet eens in de T2000 staat, terwijl er een hoop derderangs kerstplaatjes wel in staan![]()
(ik wilde net Miss Montreal opzoeken maar die staat er blijkbaar niet meer in)
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft zij ook andere liedjes gezongen?
Die is geproduceerd door Coen van Vrijberghe De Coningh, Johnnie uit Flodder. Uit de wiki:quote:
quote:De Coningh ging ook achter de schermen werken en werd in 1978 platenproducer, eerst als freelancer en vervolgens in vaste dienst bij platenmaatschappij Bovema. Hij produceerde platen van artiesten als Drukwerk zoals Je loog tegen mij. Ook was hij erbij toen André Hazes zijn eerste plaat inzong. In 1984 besloot hij ontslag te nemen en ging hij weer aan het werk als freelancer.
"Veredeld pils" aldus een user hier, 6-6,5%.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe vol je je glazen schenkt en of het gaat om Radler 0.0 of Westmalle Tripel.
Oh, dat is wel wetenswaardig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die is geproduceerd door Coen van Vrijberghe De Coningh, Johnnie uit Flodder. Uit de wiki:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |