Denk dat Fox on the Run weer wat bekender is geworden dankzij de Guardians of the Galaxy-trailerquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht vijf jaar terug echt dat Mud en de Sweet hun beste tijd hadden gehad in de lijst, maar deze staat nog steeds best veilig.
Dat is wederzijds Lexiequote:
Jazeker.quote:
quote:
Stond in de beginjaren nog meermaals in de top 200.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Denk dat Fox on the Run weer wat bekender is geworden dankzij de Guardians of the Galaxy-trailer
Ik vind Paul de Leeuw leuk, maar dit niet hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit intro klinkt altijd veelbelovend, maar dan hoor je dat het dit nummer is... in deze drekversie die alleen gekke Paul de Leeuw fans leuk vinden.
Denk dat ik hem wel eens op een quiz voorbij heb horen komen (altijd diezelfde artiesten die met 'Z' beginnen), maar elf heb ik hem nooit eerder afgespeeldquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:13 schreef Isorden het volgende:
Zolan Paul z'n muil dicht houd gaat het nog wel
IJdele hoop...quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:12 schreef MielMonteur het volgende:
Gelukkig hoeven we hem maar een minuutje aan te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |