Ik reken het ook goed. Ik ken die bank alleen van radioreclames, en ik heb nooit de drang gevoeld er verder naar te zoeken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, blijk een o te zijn vergeten,
het is Hof Hoorneman
Neequote:Op vrijdag 27 december 2019 15:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je het hoort waarschijnlijk wel.
Hij is niet van de muziek pre 00'squote:
Ja, in alle eerlijkheid vind ik dit leuk, maar wel een beetje uit de tijd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht vijf jaar terug echt dat Mud en de Sweet hun beste tijd hadden gehad in de lijst, maar deze staat nog steeds best veilig.
Zeker, maar die trekken zelden genoeg stemmen. De enige genoteerde die ik écht goed te pruimen vind zijn Skinny Love, It's My Life en Hallelujah (niet in de Lisa Lois versie)quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er bestaan wel degelijk goeie covers, zolang je geen Disturbed of Paul De Leeuw heet.
Slechts 1x eerder gehoord, wist niet meer hoe die gingquote:
Van Kylie?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het beste van Mud is wel gewoon dat de gitarist Can't Get You Out of my Head heeft geschreven.
Ach. Voor de volgende editie ken je dit liedquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Slechts 1x eerder gehoord, wist niet meer hoe die ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |